Jag är så seg...

Sitter här igen, min katt Maja glor på mig som om jag vore helt bäng i huvudet, söt..
Vart och motionerat på morgonen med Emma på Friskis och svettis, va lite tveksam först eftersom min mage inte ville vara snäll och må bra..Men jag valde att gå, man kan ju inte svika lilla Emma =)
HELSIKE va jobbigt det var, sprang runt där i salen med min väl passande "banana t-shirt" och mina svarta gympabyxor och hoppade upp och ned, fram och tillbaka, mycket träning av magmusklerna, snart blir det sexpack! :O Impad av Emma som kämpade sig igenom hela passet trots att hon inte mådde nå vidare.. =) Hoppas du mår bättre nu! 

image649
Vackra Maja sitter och tittar på knäppa mig som sitter och knappar på tangenterna.. :P

Har precis ätit lite risgrynsgröt med pappa, oj har glömt bort hur gott det är! Dessutom frossade jag i ruccola på mina mackor, love it! Pappa tittade skeptiskt på min macka: Du tycker om det där va? Är det verkligen gott att ha det på mackor? Jorå det kan du ge dig på! :D Han tog lite och la på sina mackor också, RUCCOLA-EFFEKTEN! :D 
Bror jobbar, lite trist och vara ensam hemma...men jag ska endå åka till stallet nu och rida lite på Love, sen blir det väl hem till att plugga Etologi skiten.. :P haha nää men jag orkar inte plugga på lovet, måste vara inmejlat senast på Måndag, skulle inte förvåna mig om hela mail systemet skulle krascha just då! :P

Lyssnar lite på The Killers, åhh har glömt bort hur bra de är! Älskar när man "återfinner" bra artister..! :D
Men nu ska jag gå till stallet, eller så maybe I will take the bike, jag får se..

Puss & Kram Skumbanan 

THE KILLERS - READ MY MIND


Kommentarer
Postat av: natta ;)

the killers är såå bra :)

2007-10-28 @ 17:50:33
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

Aaaa visst e dom! ;D Yeah I Like! :P

2007-10-28 @ 18:39:24
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0