Jag har väntat på ett regn...

Men HEJ! :D
Mmm vad jag gillar måndagar...nää usch...försov mig som vanligt imorse, dock inte så grovt som sist... :P Försökte spela så lung som möjligt så att inte mamma skulle märka nått, då skulle hon nog få lite spel :P hehe: Men Anna, vad har jag sagt, du måste gå och lägga dig på kvällarna! :P Ni kan ju gissa vad man svarar: Jaaa....
Gör man det då? Näää inte...är man nattuggla så är man... :P

Borstade tänderna med min nya usrsnygga tandborste, skulle tydligen vara extra mjuk, men jag menar den behöver jue inte vara så pass mjuk att man inte ens känner att man borstar med den?..skumt...aja huvudsaken är väl att tandtrollen borstades bort iallafall, stackarna nu ligger de i avloppet och kämpar för sin överlevnad...ihopp om att komma till någon annans mun...Mmm så är det...tror man inte på tomten får man väl tro på tandtroll istället.. xD

Idag var jag btw för en gångs skull "pigg" på bussen, blev lite små förvånad att ögonen höll sig så pass pigga, satt och lyssnade på Lars Winnerbäck hela vägen till Danderyd, mjoo bara ÄLSKAR hans nya album, underbara låtar..!
Man hamnar typ i hypnos eller nåt när man lyssar på dem, så äkta..! :D 

Ingen bra start på första ämnet tidigt på morgonen, nämligen projekt och företagande med ingen mindre än Anders, som numera kallas för "Fiskbullen", varför har jag ingen aning om..men det bara blev så!
Han blev småsur på oss alla, för vi var lite skrattiga av oss, men hallå det är ju måndag då är man inte på så bra "lyssnarhumör" om man säger så..hjärnaktiviteten på NOLL...Men han gör det ju inte bättre med sin sövande/huvudvärks föredrag...mm suck....

Efter två timmar av mördande projekt och företagande lektioner var man bra stel i benen av allt sittandes och öronen hade för längesedan slutat arbete som tur var det då dax för lite lunch! :D
Lasange al forno, gott synd bara at det mest smakade bönröra, annars ok..Jag, Sandra, Rose, Jenny och Fredrik satt och suktades av Alex vegetariska rätt: vårrullar med ris och sötsur sås, looked way to good..hemskt men rolig skämt vi hittade på om barn som slavar genom att rulla vårrullar till de hungriga... :O  

Efter den avsmakade lunchen var det Nk med Jean a la banan som gällde. Innan var det kul med mkt bus, Anneli tyckte jag och Alex var "äckliga och sjuka i huvudet" som pratade om mjölkning, men det är väl normalt? Retade "hästarna" genom att släcka lampan hela tiden, mohaha: Meeh hallå?! Vilka är det som håller på och släcker lampan hela tiden?! Efter att antal "släckningar": Nää nu blir jag irreterad, vill veta vem det är som släcker HELA TIDEN!! ;P
På lektionen läste vi om rymden, meteoritshiet, kometklet, meteorsår, svarta hål bål you named it! :D Ganska så intressant, men jag blev lite lessen att mitt arbete om "Det svarta hålet" inte kommit fram på Jeans mail, så ja måste skriva ut det här hemma och lämna in...aww... :(
Sist hade vi en stund mentorstid, stackars Annika hade ingen röst kvar..Vi bestämde om idrottsdagen, valde bowling som första hand och klättring som andra (Fredrik o Jenny "tvingade" mig så jag kände pressen :P)

Hem med Freddie och Jenny, de sprang ifrån mig på tunnelbanan stup i kvarten, bytte vagn och grejer. Jag ville självklart inte vara sämre och satte fart efter dem mellan vagnarna, sprang som en dåre samtidigt som folket i vagnarna stirrade förvirrat på mig..Hittade aldrig de skitarna så jag slog mig till ro (gav upp helt enkelt) sen kom de och sa att det hade gömt sig samtidigt som de sätt mig springa där utanför som en greyhound i sina bästa år, men tack liksom, hehe försökte verkligen spela som att det var det som var meningen: Nää men det var klart jag "visste" att ni gömde er, jag tänkte liksom byta vagn endå...så.... erhm kunde jag komma på bättre bortförklaring?
Men hem kom jag iallfall, Jenny lärde mig en ny version av "Den blomstertid nu kommer" sjuk men grymt sköj var den! Lärt mig den utantill nue...! Fast det krävde en del övningar i busskön...

Jenny följde med mig hem, för vi skulle se på Donnie Darko, skum film var ordet men den får faktiskt 4 plus samt ett litet extra för Jake Gyllenhaal som jag är lite småkär i...sötnöt...
Filmsnackset blidde gröna bananer, funkar det med, joodå! :D

Men nu ska jag sluta, för min bror vill ha datorn och skriva lite skolarbete på...mm sånt händer!
Måste tillägga att Emma, synd att bajen var så kassa mot Göteborg...kan de sjunka lägre? mohaha ;P Förlåt var tvungen... ;D

Roligt: Vi gick från maten (Jag, Jenny, Alex, Sandra..jaa och flera) Plötsligt kom några 1:or från skolan gåendes, den ena sa: Aaaaa (åt någonting som den andra sagt)
Alex: Huuh vilka fjortisar...!
Jag: Vaddå för att de sa: Aaaaa?
Alex: Haha aaaaa...!

Bra där! xD   

image557 image568<---Nya tandborsten
Donnie Darko - Jake Gyllenhaal  

Imorrn har man ett viktigt beslut att ta...lär tänka hela natten...

Pusshej!

  

Kommentarer
Postat av: emma

bara för att ni inte kunde vinna över gays !! (gais)

2007-10-03 @ 09:06:15
Postat av: Anabanana :D

Jomää hallå!? Nån gång måste det gå LITE dåligt för gnaget iallafall, de kan jue inte BARA vinna hela tiden! ;D haha gays! Hmm den va bra :P

2007-10-03 @ 18:07:57
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0