"Jenny's Lips Don't Lie"

Hej igen...
Nu ska jag berätta lite om idag (onsdag)..ni vet jag måste passa på att skriva nu när det är fotboll på TV, efter det så kommer datan att tas över av min terrorbror... ;P

Men men nu ska vi vara snälla... :D
Idag var jag SÅ nära att försova mig, thank god att jag inte gjorde det, för vi började dagen nämligen med PROV! :O
Hade panik innan och stressade upp mig som en strandad späckhuggare :P Men jag lyckades samla ihop mig någorlunda innan provet satte igång.. :P Gick väldigt bra faktsikt...hrm eller om man bortser från de sista matte uppgifterna, MATTE liksom? På ett prov i sällskapsdjur...Som tur fick man använda minräknare, men det dröjde inte länge innan Anneli kom och snodde den xD 
Min idiotiska mage ska som vanligt sätta igång värsta jordbävningen på ett knäpptyst prov, undrar va "hästen" tyckte som satt brevid mig...Jag menar till och med Fredrik hörde "skalven" fast han satt en bänk ifrån mig.. :O undrar vilken grad den var på "mag-kurr-skalan"?
Jag och Jenny var de som var sist kvar av alla, slutade med att jag chansade hej vilt på de två sista mattefrågorna där man skulle räkna ur burmått och skit.. :P Men jag hoppas på ett MVG, sen får vi se hur det blir..! 

Haft ett extra mentorstid där vi fick tillfälle att klaga lite mer på Anders, men det händer inte särsilkt mkt, vi kommer aldrig bli av med den slicka-sig-om-läpparna-gubben, nej nej... :S
Sen fick vi även ett papper om något test som visar vilka personer vi är m.m. de flesta satt och gjorde den sedan på elevstödstimmen.. :P Jean kom och påstod att vi endast "låtsades" läsa, taskigt Jean, taskigt.. :P
Vi har även hört rykten om att vissa lärare tycker att vår klass är lite väl pratig av sig..opps.. :P

Innan lunch fick vi stå ut med en kort lektion med Veronica och etologofördjupning...Pratade om intelligens som vanligt...Blev skiträdd när hon började snacka något konstigt språk med mig: Anna, blakal lekljempaskipolooo...! Gaaah, men jag var bara en del av hennes exempel på hur djur förstår olika språk...eller var det nu va.. :P

Dagens lunch var spaghetti bolognese, GOTT! ;D 
Jag å Alex slog vad om vem som skulle få mat först (stod i olika köer) hans kö var före hela tiden, för min serveringskille var way to slow...Fan, kom igen skynda då...tänkte jag, medan jag sakta knappade in....
På något vis lyckades jag komma före Alex i hans kö...mohaha alla blev skitsura på mig: Meeh Anna din lilla "trängare"...! sorry guys...Roligt, men vinsten gick till mig! :D
God mat,men jag fick betala för att jag hade trängt mig före... :O Fick nämligen bara bottenskrapet så min pastasås var inte sådär supergod, lite väl rinnig sådär.. :P

image632 image633

Efter den vattniga måltiden var det åter lektioner som väntade, hade etologifördjupning igen, suck ett tag var jag nära på att gå ut, för mina skavsår i öronen efter Anders lektioner höll på att gå upp igen...But I holded on.. :D
Pratade mest om gråjackon alex som när han inte fick bananer kastade nötter, lite småkul sådär.. :P Sen ska vi självklart förvrida allt som sägs, så vi hittade på att det skulle vara knivar han kastade istället för nötter så man blev helt uppssprätt, hemsk jag vet.. :P
I slutet hade jag, Anneli, Sofia och Alex lite högläsning om bläckfisken, de andra: Jenny, Fredrik och Rose hängde mest bara med.. :P Jag hade min vanliga "dyslexi" och skrattade hela tiden...

Sista ämnet var ett Thomas ämne, nämligen djurhållning i park...Såg mest en massa filmsnuttar om säkerheten vi sövning av djur i djurparker...en sak är konstaterad: Thomas är ingen bra "spolare".. :P Spolade förbi det mesta filmbitarna, vi fick alltid hojta till: Jahaa nämen oj nu spolade jag lite för långt va? svar JA!
Sen var det hem ljuva HEM! :D

Roligaste tunnelbaneresan någonsin, eller bland toppen iallafall xD Sofia hade nämligen ett speciellt läppglans som gör att läpparna svullnar och blir fylligare. Hon försökte få mig att prova det men jag drog bort huvudet, istället ställde Jenny upp som försökskanin.. xD Hennes läppar började svida och grejer och blev alldeles röda och svullna.. Vi började skratta som tokar och kom på en massa andra helsjuka grejer som att man skulle prova detta "uppsvullnings-medel" på kinderna, näsan, hakan så allt blev så svullet så det bara hängde...Jag höll på att ramla av sätet av allt skratt, dessutom var det en kvinna som satt på mittemot oss och hon tyckte också att det var skitkul xD Hon skrattade med oss så tårarna rann och mellan skratt attackerna utbrast hon: Det här är nog den ABSOLUT ROLIGASTE tunnelbaneresan jag har vart med om! Alltid kul om man kan göra nån glad! Härligt! :D
"Jenny's Lips Don't Lie" xD

Jenny och jag lämnade sedan Sofia för att gå mot bussen, vi var på jättglatt humör, även fast busskön var kilometerlång :P
under bussresan hade vi lugnat ner oss och pratade värsta seriösa samtalet, skönt att ha ett seriöst samtal, vi är så oseriösa i min skola xD Men det är ju grymt kul det med haha :D Pratade lite om livets problem...lättade sitt hjärta lite... =)

Hemma har jag vart GLAD GLAD GLAD!!! :D :D Provet är avklarat, inga fler läxor denna vecka, bara slappat, underbart! :D
Dansat lite framför spegeln har man också hunnit med ja...! :D
Nu ska jag nog gå ner till bror och pappsen och heja lite på Sverige! =)

Puss på er ALLA! :D Love yaa <3

Och så får jag inte glömma att säga grattis till Erika som fyller år idag! GRATTIS :D

image631
Typ såhär såg Jennys läppar ut efter "makovern"  mohaha....

Kommentarer
Postat av: Erika

TAck så mycket föresten ! :D

2007-10-19 @ 17:19:40
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Så lite så...! :D

2007-10-19 @ 19:14:41
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0