"Men Anna du sa Petter?!" Svar NEJ lilla bruur...!

Att göra en helt vanlig Lördag:

- Ta ett "anti-blogg" piller mot mitt blogg beroende..
- Skaffa mig ett LIV, vad nu det är för något?
- Plugga lite på sällskapsdjur....
- ....Leta efter boken så jag ÖVERHUVUDTAGET KAN plugga på provet...
- Gratta Jenny som blir LITE mer vuxen idag, dax å lägga flummet på hyllan kanske? 
- Mobba bror för att han ska jobba till 18.30 medan jag softar här hemma och rotar igenom halva hans rum..
- Blockera Youtube så pappa inte kan lyssna mer på den där jäkla "Paul Potts-videon"
- Komma ihåg att byta låt, har nu lyssnat på samma låt i en timme, kan av någon anledning hela texten nu?!
- Åka till stallet och försöka rida ut på Love utan att bli avbockad..
- Förbereda mamma och pappa på att ha 112 numret framme på mobilen..
- Maybe gå på bio med Jenny, dah ice cream women..
- Försöka boka biljetter på på internet innan hela datorn kraschar..
- Motstå frestelsen att äta godis när hela familjen sitter och mumsar..(dagens tuffaste utmaning)

Jaa sen får väl ödet bestämma vad som mer ska hända...!

OMG nyss hörde jag pappa nere på undervåningen säga till mamma:

Pappa: - Anna vad hette han nu igen?? Han som sjöng opera? Var det Paul Puts??
Jag: - Nää han hette Paul POTTS!
Pappa: - Jusste, asså det var SÅ häftigt! Helt makalöst bra, alla bara: OMG!
Mamma: Mmm jaha...

Skit vad jag ALDRIG skulle visat han detta videoklipp... xDxD

Hoppas ni får en kanon helg mina små vänner! :D <3

DAGENS BILD:

image612

Jag blev helt:
Där vill jag vara!
När jag såg denna bild, otroligt vackert..!

Blå blå är kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0