Några frågor och svar..

Senaste impulsinköpet: Hmm måste vart i somras när jag köpte en tröja bara för att jag skulle "köpa" nått, har man använt den mkt? svar nej..
Bästa promenad: Åhh abslout runt hästhagarna i Åkersberga, Love it! :D
Favorit dryck: Te i mängder, eller en kopp varm choklad med grädde sitter också fint..
Äter lyxmiddag på: Vaddå "på" enkelt svar: Hemma of course..!
Favoritgata: Mohaha "Kantarellen"! that's my hood..
Bästa musiken: Är egentligen en sån som gillar lite allt möjligt, men vissta gillar man det svenska soundet, Lars Winnerbäck, The tough Alliance, Shout out louds, Moneybrother..M.M Svårt att svara på, kan gilla "dunkarmusik" too" ;P
Reser helst till: Sydamerika, my dream..
En bra ge-bort-present: Biocheckar, funkar alltid! :D
Älsklingsljudet: Fågelkvitter, I like, om det inte är en hemsk kråka som kraxar förstås..
Senaste upptäckt i Stockholm: Åhh att Österalm ligger så nära Hötorget..haha..Lantis for real..
Favorit galleria: Asså nu vet jag inte..? Menar de konst eller shoppinggalleria? Äsch Moderna museet har man många roliga skolminnen ifrån! :P Oja Kossan i färg, en klassiker!  
Tidning jag gillar: Hänt extra, man måste hålla sig uppdaterad om allt skvaller i kändisvärlden...Ha..
Favvosajt: Inte för att låta klischig, men blogg.se...
Har bjuder jag mamma på middag: Hemma med mina oslagbara kunskaper i matlagning :S Eller på en resaturang i stan.. =)
Favoritförort: Åhh men alla...
Fikar gärna på: Vilket mysigt fik som helst..men man gillar ju fiken i gamla stan lite extra.. :D
Favoritbutik: IKEA och designertorget funny stuff, haha, men om det gäller kläder så säger jag Topshop! =)
Bästa lunchställe: Äsch jag smäller till med donken...
Favoritgrönsak: Jag verkligen FROSSAR i gurka och ruccola...Får alltid höra klagmål från köket: "Anna du får inte äta upp all gurka, jag köpte två hela igår, nu är det bara en halv kvar..!
Favoritfärg: Blå...
Favoritmärke: Är inte direkt någon märkesfreak, men om jag måste säga nått...Hmm Fred Perry maybe..? Eller Adidas, en klassiker...
Favoritdjur: Enkelt, katt, marsvin och häst..människans bästa vänner!
Stjärnor jag vill träffa: Ronaldinho, oh yeah han står högst upp på min lista.. ;) *blink* (Jannesson jag vet vad du tänker om mig nu) :D
Favvoskor: Mina svarta, som klackjäveln gått av på...hehe...
Klädkonto per månad: Ohh herregud vågar man säga det!? Nää men 600-800 kr kanske..
Modeförebild: Systrarna Olsen självfallet..om man måste välja..
Motionerar: Har ju blivit lite av en hälsofreak på senare dar, det bli väl lite powerwalks, ridning och kämpiga gympapass.. :D More to go...
Mest överskattade affär: Haha RUSTA! tänker bara på Rösti (mat) när jag hör ordet. Köpte ett par parasoll där, har man kunnat använda dem? EN GÅNG, sen brakade de ihop..
Dyraste jag köpt: I don't remember.. :O
Mode jag aldrig vill se igen: Överdrivet utsvängda tajta byxor..yaack får kvälvningar.. :O
Dansar helst till: ALLT som låter.. kan aldrig stå still...
Senaste gnolandet: haha "Hit me baby one more time" med Brittan, bara för Emma råkade nämna den låten, jobbigt :P
Senaste fyndet: Aaaaa mina två leggins of course..!
Bästa boken: Sagan om ringen..
Favoritprodukt på Apoteket: Alla gratis proven man kan haffa åt sig.. ;P
Fulaste färgen på kläder: Typ Neonfärger maybe?
Lyssnar just nu på i min mp3-spelare: Kan inte släppa låtarna, The Ark - Calleth you, cometh I och Armand van hellden - I want your soul...Vilka underbara plågor! :P 
Beställer i baren: Ni vet, har inte åldern inne riktig än..
Mest användbara pryl: Mobil, min livskamrat..haha..

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0