Nattugglan

Jag som skulle berätta om min och Anna's mästerverk till rulltårta idag, men vi tar det imorrn, för nu är klockan bara så mycket, jag menar 00.50 herregud...Ska till Emma imorrn och på "hälsodag" haha promenera med hennes hund och gå på gympa hos "Peo" you named it..! Måste också börja förbereda sig mentalt till Halloween natten på Lekiz.. :O

image651
En sådan rulltårta gjorde jag och Anna idag, Åååå va god den var! :D

Och USCH på mig själv att jag inte kan sluta bita på naglarna, trött på'et, snart har jag "grodfingrar" som min storebror uttrycker det...dvs naglarna är helt nerslipade och fingrarna ser lite grodaktiga sumpiga ut om ni förstår?
Och vad ni än gör people smaka aldrig pulver cappuchino, ingen höjdare! :S (för att byta ämne)

Btw så hade mamma och Erik en liten het diskussion idag, när de pratade om en kompis till Erik som fyllde år, måste bara nämna, för han är avslöjad:

Bror: Mamma skulle inte du kunna hyra kvarterslokalen till mig ikväll?
Mamma: Du, jag går BARA med på det om det inte är sprit och öl inblandat!? 
Bror: Ok, vi diskuterar inte den här saken mer...

Haha...busted...så nu är han väl hemma hos någon annan kompis och dricker hembränt...näädåå inte vet jag.. :P men man kan alltid ha sina aningar... ;P
Hmm saker kvar att göra under lovet:

Onsdag: Leka med Emma, gå på Friskis, träffa Jenny och Alex, sova över på Lekiz... :P
Torsdag: Cosmonova!! ;D haha...senare Barkarby och IKEA, Yäähh...
Fredag: Emma och jag ska hänga på låset till Täby Centrum, shoppa loss lite, sen vidare till stallet.. =)
Lördag: Förhoppningsvis 1 1/2 timme av VÄRSTA Friskis och svettis passet med Emma, vem annars? Da fat goes away...tralalalala....Sen hmm...vet inte, maybee leka med Anna och Emma!? :P Till stallet å busa med Love blir det iaf! :D
Söndag: Ödet får avgöra...Sista dagen på lovet, jag SÖRJER!! Stallet iaf..

Kan inte höstlovet få vara 2 veckor, man hinner inte med allt!!
Aja nu ska jag SOVA...Inte illa det heller, hoppas jag drömmer någon sjukt skum dröm som jag kan berätta om.. :P

Godnatt och puss på er alla! :D

image652
Tänk om man endå kunde få ha kvar de varma sommarkvällarna, åhh va jag saknar... :(
Vill inte ha mörker och kyla...Sommaren kom tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0