Tisdag

image645

Jag har gjort det igen...försovit mig alltså...Även fast jag gick och la mig vid 22-tiden igår så KAN JAG INTE pallra mig upp 05.00 på morgonen, funkar inte liksom..Ska nog köpa ett tjugotal väckarklockor och binda fast dem vid mitt öra, så jag vaknar...Tired of this shit.. :P
Skippade frukosten och duschade istället, mitt hår behövde det! :P en hemskt syn..
Fixade det som behövdes fixas innan avfärd, svor när jag förbryllat grävde efter ett par passande idrottskläder till idrottslektionen i skolan..
Bror gick upp från sin dvala, irriterande att han alltid har sånna lyxtider..Han kollade lite snett på mig när jag for igenom alla rum för att leta efter alla mina plötsligt borttappade saker som låg utspridda lite här och var..

Till slut lämnade jag huset, suck, orkade inte ta mig enda till busshållplatsen, hade bråttom, ökade farten över "majsåkern" för att hinna.. =) Och hann...JA det gjorde jag!
Orkade inte messa Jenny att jag skulle komma senare: Äsch det får bli som det blir.. 
Väl framme i skolan var det snabba puckar som gällde, min jävla feta väska med gympakläder skulle självfallet INTE få plats i mitt lilla lilla skåp, pressade in den och till slut lyckades jag med nöd och näppe att stänga den förbannade skåpdörren..Haffade tag i mina sällskapsdjurs böcker och tågade mot salen...

Under lektionen höll vi på med att skriva upp en massa arter hos reptiler från olika familjer..ganska kul, men Fredrik, Jenny och Sandra vill inte dela med sig ett par böcker till mig och Anneli, haha but's alright guys..ingen skada skedd.. :P
I pausen gick jag och Jenny till kaffeautomaten där jag genom att tigga ihop 3kr köpte mig en varm kopp choklad samt att jag åt äpplet jag stoppat ned i väskan i morgonfarten =) mums..

Efter sällisdjurs kursen var det MATTEPROV! Gaaahhh mest fruktad av dem alla! :O Orkade inte kolla igenom allt igen, det fick gå som det gick...Alla önskade varandra good luck innan provet på fulla allvar sattes igång..
Nervös som jag var satt jag och gnagde på mina stackars naglar som ser mer och mer vanställda ut.. :O Men det var inte så jättesvårt prov..men sen vet jag jue inte om jag har rätt då, men man kan ju altid hoppas.. :P Jag, Sandra H och Malin har sedan länge slagit vad om vem som kommer få sämst på provet, hmm spänningen är olidlig.. :P

Lunch...gott faktiskt, korv med stuvade makkisar... =) Men de mjuka "betongblocksbröden" var inte så dumma de heller :P
Efter lunchen vandrade vi nästan direkt till gympan, eller vi och vi, Jenny den segisen tog alldeles för lång tid på oss, så Alex och jag tjuvstartade, trodde ett tag att hon blivit nerslagen av de läskiga esteterna :P moha..
Hela 2 timmars idrott hade vi idag :O Började inte bra i omklädningsrummet, märkte att min vattenflaska i väskan hade läckt så en del av mina kläder låg och simmade runt där i väskan, eller var helt uppsugna av vatten som tvättsvampar, lyckades dock få läget under kontroll.. :P 
De vi gjorde på idrotten var att spela olika lagspel, först tärningsspelet, skitkul, lite hopp, spring, juvlingar, och galen dans :D Sen var det konfotboll, höll på att avlida direkt på planen, tog ut mig riktigt ordentligt, äcklig blodsmak i halsen, bläää, men sköj! Sen var det La cross, övning innan med "schyssta" passningar..haha, stackars lilla Jenny som inte kunde fånga Alex erhmm..lite väl högt passade bollar.. xD I själva spelet var det kaos, alla på varandra, slängde sig hit och dit... :P Sist hade vi droppboll, världens mest ut tjatade aktivitet.. men men..
Sen slutade vi, kände mig som en bil med bensinstopp efter det intensivpasset.. :P

Hem..Jag fick "ankipanki" av Fredrik, tack! Ska ha honom varannan dag nu.. :P Aww han hänger på min väska..Jenny och jag smågrät på bussen hem, lyssnade på sorliga låtar och tänkte på den dagen där klassen ska skiljas åt..awww vill inte lämna alla pysar, ni är bäst! <3<3  
Hemma var jag bara en snabbis, åt en banan och chillade i en kvart, sen bar det av mot stallet...Träffade bästaste Emma såklart och knasen Milla..thii sköna filurer.. :P Hade Isabell idag, glad, gick bra på lektionen, ännu gladare! :D
Tränade mkt på skänkelvikningar och andra lösgörande saker.. :P

image644
Ankipanki..!

Nu orkar jag inte skriva mer, sitter och pratar med Emma på msn...thiii hon vill att jag ska se House, och sen ska hon läsa min blogg...hoppas det vart ett nöje nu när du läser detta...Och ha det bäst lilla Emma, vi ses! :D ( Nu ska jag svara dig på msn) Du skrev: hahaha och en gubbe som visar tungan...hmm vad ska jag svara på det?

Nu ikväll ska jag nog mysa lite till Notting Hill...

Jaja men ha det BÄST allihopa! :D
Puss från Anabanana! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0