"Titta! Där är en kontroll!"

Mår bättre nu...nyss kommit hem från en promenad med Anna, åkte aldrig till stallet, blir en sväng imorrn istället :P
Anna skulle på en innebandy match så vi gick med rask takt..!
Pratade om allt möjligt, och lite oseriösa grejer som vanligt, vi kanske borde satsa på en skådespelar karriär?
Hittade en kladdkakeförpackning i skogen också, snacka om att man blev sugen på att ta sig en bit kladdkaka, mumsa mumsa...!

image580
Anna..! :D

image581
Tihii...kladdkaka in da forest!

Just nu sitter jag och slappar och dricker lite te, mamma blir irriterad på att jag "sörplar" så mkt när jag dricker..xD, pratar lite med Emma <3 på msn, imorrn ska vi två busa lite och förhoppningsvis se på bio...Ska bli KANON!

Är SÅ glad att jag har så många UNDERBARA vänner, ni betyder verkligen! <3

pussiluss...

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Underbara, (uppblåsbara) skogspromenader!! Fiin bild, men hade gärna sett den andra;D Ha de bäst (snart e de helg)! Pusshej

2007-10-08 @ 16:34:55
Postat av: AnaBanana :D

Haha jepp jepp skogspromenixer 4 lajf! ;D Me like!
Nää den andra var hemsk, iallfall på mig, du blev bra! :D Ha det bäst du med Annapanna! :D Helg? snart? men lilla du, det är ju bara måndag! tihi.. :P Pusshej!

2007-10-08 @ 16:55:44
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0