Välgörenhets Anna! xD

Idag har inte jag hunnit skriva blogg, jag är jätteledsen :(
Bara en massa plugg dagarna i ända...HA men jag lovar att återkomma imorrn ångående om idag och imorrn! :D Så dåå ni!

Men nu ska jag gå och sussa lite för jag börjar bli trött efter allt sittandes framför en dataskärm, Ohhh lalala finally klar with my etologi arbete, gladeliGLAD! =)
Bror är en hejdundrans gotte gris, det första han sa till mig idag när jag kom innanfär dörren var:

"Anna ska du ha din vaniljmunk eller?"

För att han skulle hålla mun gav jag motvilligt honom den där jäkla munken! xD 
Men nu ska jag gå and borsting my teeth så ni får ha det så bra och sov gött mina små vänner! <3

Pusshej <3

image595
Don't worry, be happy! ;D


Kommentarer
Postat av: Milla

har du gjort den där glass snubben by youre self?
Jag är imponerad :)

2007-10-10 @ 18:16:00
URL: http://coconuts.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

Nää lessen å göra dig besviken Milla, men den är faktisikt tagen från internet.. :O :P bad huu?

2007-10-10 @ 18:27:05
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0