Vilken "lärorik" dag!

Heldag med projekt och företagande idag, oboooy! Med Anders och hans "älskarinna" Eva...
Var med hela tiden ut, medan vissa "gick på toaletten" och aldrig mera kom tillbaka eller helt enkelt fick någon typ av "kronisk huvudvärk" och var tvugna att åka hem..Stackare de vet inte hur mkt skoj de missat! :O

Första timmen, lite arbete, skrev dubbelt för Alex var inte utrustad med en penna, likandant papper som vi fått i början på terminen, Jenny kom som en räddande ängel och med kopian, kopiera och klistra in var det som gällde, we goes Homeros! :D Anders blev SÅ stolt när vi var klara att han knappt trodde oss!
Resten av tiden: Ugly Betty på övre våningen.. =) (med Sandra H, Jenny, Alex, Jessi och Fredrik)

Tidigare till maten och pannkakorna, ville ha fyra stycken men fick tre och en halv..hmm..
Försvann snabbt ned i magen, sen var det lek med grädde och sylt som gällde...Satte även ett majskorn i luftstrupen efter Alex kommentar om banana split.. :P

Återsamling igen, föreläsning i tre timmar, gjorde uppgifter och min, Jessis, Jennys, Alex och Fredriks geniala affärside om "Rullande Mackan" (en anställd som rullar runt en vagn på gymnasieskolor med massa mums mums i) vilken succe! :D
Fick en kort rast, sprang till kaffeautomaten och köpte mig en kopp choklad, spillde ut halva på golvet, blev värsta Chocko-spår efter mig, stackars städtanter..
Min telefon fick jag inte ha ifred heller, klåfingrida Alex ringde min mamma och en massa andra, de blir nog förvånade när de märker att de har tio missade samtal..

Sen var det kvar den sista "ryckningen" som Anders uttrycker det, vi hittade på ett eget ord: Sista dödsryckningen..
Skrattade och hade kul åt allt möjligt, Anders såg inte road ut.. :P
Skönt när det var över, men HEEY 8 timmars närvaro! :D Kan det bli bättre!?  
Rolig dag med alla härliga människor! Mycket skratt, I like..! Vi är knasar..

Hem, tog motvilligt ett Ropsten tåg med de andra. Fredrik hoppade av vid slussen och gjorde en briljant avskedshälsning, busarna Alex och Sandra som idag för omväxlingens skull tog tunnelbanan istället för tvärbanan hoppade av vid gamla stan, för att byta mot den sämre..erhmm, gröna linjen ;P. Jenny och jag fick byta vid T-centralen.. :P På bussen hade vi tävling, vem som kunde hålla upp fötterna längst utan att nudda marken, blev mobbad för mina feta ridlår.. :P
Oavgjort, satte ned fossingarna samtidigt när jag skulle hoppa av först..Rättvist ska det vara! :D

Nu är man hemma, bror nyser HELA tiden, inte lite irriterande...Ska bara ta're lungt och inte göra nått..
Imorgon ska Fredrik få en överraskning av mig, för mitt slarv med ankipanki..skäms, det gör man :P

IMORGON ÄR DET LOV!!! GÅR INTE BESKRIVA LYCKAN!!

Pussiluss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0