Vinter?!

Brrr..Nu börjar det bli kallt ute..på med mössa, vantar och en gosig halsduk!
Imorse när jag vaknade kunde jag inte tro mina ögon när jag läste på termometern: -5 grader!
Hela landskapet utanför låg helt vitt av all frost som lagt sig som ett täcke över gräset..
Det är väl bara en tidsfråga innan den första snön faller ned...Jag kan erkänna att jag inte direkt längtar till det ögonblicket..

På nyheterna igår sa de att det IDAG skulle bli snökaos, det har jag inte märkt något av, har lärt mig att jag inte ska ta de där vädernyheterna på fulla allvar. Kommer ihåg en gång när de hade påstått att det skulle bli världens oväder i mellansverige, jag var skitskraj och förberedde mig på bästa sätt. När dagen sedan kom var det typ mer vindstilla än vanligt, var nästan så att man blev lite "besviken" hehe...

image600

Vintern är här! :O

Kommentarer
Postat av: Gratisälskaren

Tyvärr så är det snart vinter.

2007-10-11 @ 10:35:06
Postat av: Anna

aaa man får väl inse det då.. =)

2007-10-11 @ 17:12:33
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0