Åhh du tunga värld....

Skit hela inlägget försvann... :O Så nu blir det kortfattat, orkar inte annars....
Idag: Pantade i skallen på djurhållning i park, frågor om sälar, kunde ingenting...Pratade om fula sjöelefanter med snablar, äggomeletter i sjön och Thomas säldräkt, annars bra..Alex orkade inte skriva, jag skrev...

På matten jobbade man på bra, för en gångs skull, Jenny och jag åt godis-pommes frites från buttricks, jadå, senare blev det godis-munk, hamburgare och kolaflaskor...
Idrott hade man också idag, typ hälften hade "glömt" kläder, de fick bara laja runt, själv sprang man, eller sprang å sprang, några meter hann man med iallafall, astma, gick sedan resten av sträckan med Kamilla, vi klagade den mesta delen av tiden: Åhh va ont jag har i halsen, och i mina lungor, guuud va kallt det är..."
Näst vecka lämnar jag shortsen och linnet hemma iallfall, ska beställa en eskimådräkt på ellos..

Lunch, korvstroganoff, Mona, Erika, jag, Jenny, Sofie och Felicia var rädda för mannen "utan" ögon, maten smakade gott: Korven är mycket godare nu, förut såg den ju ut som hästkött, helt brun... Stämmer bra Sofie.. :P
Sist lektionen var etologi fördjupning i tre timmar, Alex sabbade för mig och Jenny drog ut våran kontakt till datorn, fick inte in den igen! Tack..bara för du har en bärbar data, är rik och för jag inte kan betala av skulden på 40 kr, pank jävel e jag.. :P men det löste sig, LITE hade sparats iallafall :P
Dessutom kom Sandra åt Roses kontakt så hennes data också svartnade ned, totalt kaos, skrik, a-klassen suckade irreterat. Alex å Sandra = sabotörer! :P neeee.... :D
Jenny och jag LATA på slutet, provade soffor och lekte "tittut", trodde jag skulle bli överfallen av en a-klassar när jag låg i soffan, blev rädd och ryckte till, Jenny började asgarva, joo men jag med...!! xD rooligt... a-klassaren som inte verkade ha nån humor glodde bara lite förvånat....

Slutade liiite tidigare, fick endå vänta på Jenny på övertid, Alex o jag funderade på att ringa Jaqueline och fråga vart hon tagit vägen, för höstterminen har ju redan börjat! Jag menar Hello...!? :D Nasse å Ior följde med hem...
Jenny kom efter en timme (cirka) vi kunde gåå till tunnebanan, vissa av oss fick en dusch av ett träd som en viss person slagit till så alla droppar damp ned i skallen på en, lycka? njaa.. :P
Ett helt gäng på tunnelbana: Jag, Jenny, Sofia, Erika, Mona, Sandra, Alex och Fredrik, trevligt :D De hoppade av rättså snabbt, själv drog man till näst sista stationen som finns på röda linjen, Danderyd, namnet känns bara SÅ rätt i munnen :P Buss hem till Berga, inga flum idag, bara nickande med huvuden (och jag som flinade åt folk i morse som satt och nickade av trötthet, inte är man bättre själv, fan värre :P)

Nu på kvällen, chill, sett på seriestarten av idol 2007, älska, fan bäst med alla som gör bort sig, eller reservjuryn med den "tuffa tanten" :P Även skrattat lite till Robert Gustavsson :D Bäst: Och här sitter ni och lyssnar på en cortison svullen Agneta Sjödin (om Robert Wells)... eller, Vi kan leka, du kan vara Lilla Nicke Nyfiken under min kilt och tugga lite banan... xD den mannen är inget annat än klockren! :D

Nu ska jag gå å lägga mig, mina ögon faller snart ihop, men ha det bäst allihopa...!

Pusshej..!
  

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Yäääh, Robert for lajf ! ;D

2007-09-05 @ 14:01:07
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: Anabanan :D

Yaaooo that's true Erika..! ;D He's da maaan! :D

2007-09-05 @ 19:49:18
URL: http://annsing.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0