Baby can I hold you?

Vi kollar på Idol nu! Jusste hade helt glömt bort att det börjar nu, men jag skriver lite här först.. :P Skönt att mami å papi är hemma nu så man slipper göra ALLT själv...hrmm Erik? :P

Som jag skrev tidigare så hade jag världens sovmorgon imorse! ;D Schhööönt som vanligt.. :D
Satt som vanligt på min favvo plats i bussen, längst bak vid alla sönderslagna säten och ruttna tidningar, skabb jag vet, men vad gör man inte för att få vara ensam på bussen, ingen annan vill ju sitta där så... :P
Framme vid Danderyd var det första jag gjorde att haffa åt mig en PUNKT.SE tidning för att skratta åt lite serier, samt kolla om mitt svar på sms:frågan publicerats, och det hade den! Var tvungen att skratta lite hysteriskt/chockartat...trodde aldrig det!
Ägnade resten av tiden sittandes på tunnelbanan och skrev in fler sms:hälsningar, snacka om att man blev taggad.. xD måste kolla i tidningen imorrn, om den kommer med så kommer jag nog ligga och vrida mig av skratt, men vi får se, spänningen är olidlig.. :D

Gick direkt till matsalen och inväntade de andra...väntade och väntade men inte dök de upp. Alla andra klasser som gick förbi undrade nog varför jag satt i soffan med en tidning framför näsan och en matkupong i ena handen samtidigt som jag då och då vände mig om för att kolla i fönstret.. :D psykopat?
Jessi, Malin och Elli kom, tänkte hänga på men jag hade lovat Jenny att vänta på henne..Men eftersom Jenny inte är den snabbaste personen stod jag inte ut...Jag ville ha mat och det var NU! Plötsligt från ingenstans dök Sandra H, Alex och Sarah från a-klassen upp, JA! :D så jag gjorde sällis med dem, svek Jenny :P opps..

Alla blev sura som citroner när de fick reda på att det inte blev pannkakor denna torsdag heller, fast de LOVAT...dålig stil...Man ägnade resten av mattiden åt att klaga och svära åt matkärringarna, samtidigt som man motvilligt tryckte i sig lite kött med en gräddsås som smakade ruttet äpple samt gnagde på stelnade potatisar.. :S
Sandra och Alex skyndade sig fort till skolan för att äta lite av sin MVG-tårta! :D Jag och Rose ville jue också ha så vi satte efter i väldans fart, höll till och med på att välta en pensionatgrupp med gubbar och tanter som gicki vägen med alla sin rullatorer, käppar och grejer.. :P
Mycket god tårta, choklad och nån skum smörja i mitten som såg ut som en blanding av grädde och smör..Gracias for da cake! :D

Första ämnet jag hade var svenska med Kosmos-Jean :D Vi  gick igenom Troja filmen vi sett förra veckan..Jenny var enligt Alex en biatch som hade förberett sig så väl med anteckingar och hela köret.. :D Själv satt man mest och lyssnade, om inte Alex satt och babbla i ens öra förstås.. :P Men det gick bra....jorå....
Första parkett på bilden som var sista lektionen...skönt avslut...Fick i uppgift att riva ur ett tidningsurklipp och sedan efterlikna det så bra som möjligt med akryl färger, roligt var det, men mitt tålamod var som vanligt inte det bästa, lite svordomar blev det, men bättre det än Sandras "korv-svordomar" xD
Var inge kul att sitta bredvid Jenny som ritade alldeles för fint, kände mig som en misslyckat konstnär bredvid hennes graciösa skapelse.. :O men men...Alex använde mig som värsta slaven: Öppna fönstret, jag har huvudvärk...Efter en stund: Jag vet att du lider av dyslexi och andra problem Anabanana, men det kan väl inte vara så svårt att öppna ett fönster....Men när det sedan kom till undanplockningen vägrade jag att plocka bort hans jävla förkläde och färger, hell no så lågt sjunker jag inte! :P hehe...
Roligt, skrattigt samtal hade man med busen Erika också, hur lång ska den vara? Nää nu är den för kort, ska kanske klippa av den en bit? xD Kul...

Jenny segande på som en snigel med ryggskott och jag och Fredrik försökte så gått vi kunde att heja på henne att vara lite effektivare...
Bråttom hade man till stallet, Jenny och jag pratade om spöken och läskiga saker på tunnelbanan, folk undrade nog varför vi betedde oss så underligt när vi hela tiden skrek till och slog händerna för munnen när något läskigt berättades...huuuh... :S på bussen blev det dock lite mer seriöst prat...för en gångs skull :P knas..

Hann rida idag också, alldeles för kul...! Träffade alla trevliga i gruppen..Till min förvåning fick jag en ponny, Apollo. Blev lite småförskräckt: Gash, mina ben kommer å släpa i marken... Men de gjorde de såklart inte, hur dum får man vara? IQ-guldfisk? Cissi passade på att mobba mig för att jag red en ponny: Men lilla Anna va långt nere du är? mm kände mig faktiskt lite mobbad.. 
Men va kul man hade, Apollo var en riktig ponny buse, älskar busiga små ponnysar :D <3 Aww så söt också med sina mini öron.. :D
Träffade Amanda i stallet också, sköj, var längesedan! :D Hon har till och med hunnit fylla år och allt.! 

Sen hem, första middagen med familjen samlad, jag fick min önskade sallad från pizzeria arena, medan de andra åt lasange..Mamma och pappa fick lite panik: Första gången på hela vecka då vi inte dricker vin eller öl ? De satt där besviket och snuttade på sin juice, tihi... :D
Nu ska jag inte göra så mkt, läsa på lite som samhällsgrejen, och självklar får jag INTE missa Efterlyst med Hasse Aro, min favvo! :D Hur kan du tycka den där tråkiga gubben är en bra programledare?! får man höra av många...men ärligt Hasse äger! :D

Tjooohopp! :D

image533
Parfymen jag fick av mamma och pappa! TACK! :D
That's what I call sunset heat..!
   

image534
Apollo - den busiga ponnyn
som jag red!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0