Da Mästerkock is back..!

Jaha, men så var det kväll, Andreas den filuren kom aldrig..hmm...
Så det blidde ingen pizza, ja menar palla åka in till centrum med bara brorsan, tvlllingterror! :D<3
Istället tog jag tag in mina matlagningskunskaper, om man kan kalla det så, och gjorde en "Sweet Chili Chicken Wok" jag vet det låter gott...
För en gångs skull gick det bra också! Lite av en surprise..Brorsan stod för de matematiska delarna, som att omvandla ml till dl, för om jag skulle gjort det skulle woken bli en total KATASTROF, så lite teamwork hade vi trots allt...

Så här smarrig blev den tillslut:

image528

Känn er suktade....! :D *dreggel*
Men nu sätter jag punkt för idag..Imorrn är det skola igen och DERBY! =)
Ska ner och fixa lite i köket sen blir det till å vara en soffpotatis hela kvällen, kanske ser en bra film, vem vet...

Go' Kväll Sluta Gnäll.... :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0