Fredaaah

Sitter nu här vid datorn på en Lördag morgon? Eller det kanske är för sent för att kalla det för morgon men jag gick nyss upp iallfall :D Nu är det RIKTIGT dåligt väder ute, trodde inte mina ögon när jag vaknade upp imorse: Fyyyy faan...! Va den första tanken som flög upp skallen, jag som hade tänkt promenera lite idag, men i det här pissvädret? Hell NO! :S Regn, blåst, grått och mulet, dessutom är det mörkt, jag menar hallå bittert!? :O
Får väl hitta på något annat då, ska försöka åka till stallet och titta på invignings showen och så, för idag invigs det nya stallet! KUL! :D Blir hur fint som helst! =) gladeliglad..!

Lite om igår (Fredag):

Trodde jag var den första i skolan, så jag hade inte bråttom, men till min stora förvåning satt redan Jenny, Erika och Mona där och petade lite på en tidning och såg lite trötta ut :P Stackars Mona och Erika hade tydligen trott att vi skulle ha engelska, missade sovmorgonen, måste vart tungt... :S
Men ämnen vi hade var matte: Gick bra, frågade om hjälp, hon trodde nog att jag var allmänt dum i huvudet när jag gång på gång sa: VA!? fattar inte.. när hon förklarade för mig hur man skulle göra..Blev tvungen att byta bord, för mina bordskamrater satt bara och babblade som gojor och lyssnade på musik...neee...

Samhällskunskap: Hade vårt Jeopardy-spel, men JA va kul! :P INte många hade pluggat, inklusive mig själv, men litegrann iallfall...Mitt lag hetta bananas och bestod av mig, Jenny och Sandra H, våra värsta fiender var självklart Tigrarna: Kamilla, Alex och Mona...mohaha men de kom snäppet före oss, vi slutade på en tredje plats, inte lite förvånande, men men...Felicia och Sofie vann! =)

Nk & Svenska: Med den mytomspunna Jean :P På Svenskan skulle vi analysera någon text från en kvinna som bott på ön Lesvos, fattade ingenting av texten, lite små snurrig sådär...fick totalt hjärnstopp...
På Nk tittade vi på någom film om rymden, funderade flera gånger på om jag skulle smita in i salen bredvid som var öppen, men blev istället sittandes vid något test som Jenny tryckte upp i ansiktet på mig...intressant film btw! :P

Jenny och Sofia var helgalna på tunnelbanan på väg hem, Lalala..jag känner inte dem....Satt med varsin tidning och hade värsta fäktningen så det lät flera tunnelbanavagnar därifrån, folk suckade och såg lagom irriterade ut..kan förstå det...
Bjöd de två + Fredrik på varsin sesamkaka, ni vet tänkte vara lite snäll å bjussa, men de otacksamma ungarna gjorde bara ett par grimaser och undrade va fan det vad jag hade gett dem för något: Det här är ju som fågelmat...Hade Fredrik slängt ur sig..

Hemma mötte jag AnnaPanna på cykel, hon var på väg till Emma: Kom så fort du kan sen..! Visade sig bli lite senare än vad jag hade tänkt...Fixade lite på svarta hålet arbetet hemma, mailade till Jean, satt och lekte lite vid datorn, inget för mig...Sa till mamma att jag skulle äta hos Emma: Meeh va tråkig du är..!? Tihi vaddå, bara för mamma och pappa ätit på lyxrestauranger medan jag levt på "Felix - färdiglagat" i en vecka..
Gick runt där  i min egna värld tills min mobil ringde och en lite små irriterad Emma svarade: Är du seg eller? När kommer du...!? Insåg at jag skulle skyndat mig...

De kom förbi mig, vi gick till ICA för att handla lite taco ingredienser...always taco for us biatches... :D
Tjaffsade runt där, och Emma kunde självklart INTE vara utan sin Aftonbladet och Klick: Asså Klick är världens bästa tidning... Jo Emma det har vi märkt.. xD
Sen hem till Emma som var ensam hemma..perfecto! "Lagade" lite taco, eller rättare sagt skärde/hällde upp lite taco stuff in skålar...Gick snabbare än sist, vi har alltså uppgraderat våra matlagningskunskaper, yehess..! :D
Gott med taco, alltid...
Såg på film, Underbara älskade, sett den before, men alltid lika bra! och sorlig...da heto grabben var med också! (orkar inte skriva hans namn, är svårt, måste sånna fall gå in på nätet och kopiera, klistra in, orkar inte men ni vet nog :P) 
Förutom filmen har vi sjävklart busat lite: AMF - pension, om du kunde hälsa på dig själv i framtiden: Emma är värsta buisness-women medan Anna och jag är slampor på Greklands gator...haha vilken härlig framtid...! ;P inte...men kul som sjutton hade vi åt det! :D Anna och jag som kastade bröd på fönstret för att vara snälla åt fåglarna, vi tre är seriöst inte kloka ibland..min nysning som satte slag på Emma och Anna... med mera.. xD 
Lite seroius talk hade man ju självklart också, eller rätter sagt lite "tjejsnack".. =)

Åhh jag MÅSTE bara berätta en helt sjuk sak: Vi tre satt och kollade i min skolkatalog som jag tagit med mig...Satt där och bläddrade lungt, tittade lite sådär...plötsligt när det kom till lärarnas fota skrek Emma till: OMG! DET ÄR JU ANDERS!!!!! (Pof) Jag blev lite småförskräckt och tänkte: What da...är de släkt!!? :O Men hon berätta för mig att han var lärare på deras skola förra året (i Åkersberga) men typ fått sparken, helt SJUKT vilket sammanträffande...!
Aja...Jag och Anna pallrade oss inte hem förens vid 02.00 tiden, men en grejt kväll med tjejorna! :D

Jepp det var min Fredag...nu ska jag absolut inte skriva mer...it's enough..! :D

Men see yaaa! Puss <3

image535
Anna och Emma! :D
(Emma! skicka bilden på oss tre svartvita, please! ;D)

Kommentarer
Postat av: emma

sjukt rolig kväll som alltid med oss tre :)<3

2007-10-03 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0