God Morgon!

Sitter här i morgonrocken och tar det lungt....bussen går om en halv timme så jag passar på att skriva lite... :P helt onödigt egentligen jag vet..
Drömde en skum dröm som vanligt, jag hade fått ett par nya jättesnygga lila skor som hade hjul på undersidorna, var jättekul åkte runt på dem i en lång korridor, medan min brorsan satt i ett annat rum och grät..Undrar vad det kan betyda?

Mina kära föräldrar kom också hem inatt, nu blir det lungt igen :D Familjen åter samlad..
Gick upp extra tidigt för att prata med dem och äta lite frukost, mysigt! :D
De hade förstås mycket att berätta, så det hände att det blev lite för mycket när det babblade i mun på varandra. Visade en massa härliga bilder som fick mig att gröna av avund, tihi.. :P Såg ju så varmt och skönt ut..
Hade köpt en traditionell vindpingla till mig, så nu är NÄSTAN hela taket i mitt rum fyllt av sådana, även en parfym fick man, Emmas och min "Sniff" parfym, heter summer heat tror jag, namnet säger allt :P

Men nu ska jag göra mig iordning och pallra mig till skolan, blir förhoppningsvis pannkakor idag, yiihaa..! :D
Man får hoppas på att bussen inte är överfull.. :S

Här bjuder jag på en låt att vakna upp till:

THE CORAL - IN THE MORNING



Puss och kram skumbanan...

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Trevligt att du fick parfymen :) har nog fortfarande kvar provstickan från Kicks ;D
Hoppas inte bussen var crowded (min engelska är inte vad den ska vara) Hörs! Pusshej

2007-09-27 @ 19:41:22
Postat av: Anabanana :D

Haha jusste, du var jue också beroende av den parfymen. Aha den provstickan följer med dig överallt antar jag!? xD Min provsticka dumpades i ett provrum. dåligt samvete även idag.. :S men men.. Nepp bussen var inte crowded it was almost empty (min engelska är inte heller på rätt plats tydligen) Hörsa ja! Pusshej! :D

2007-09-27 @ 20:55:50
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0