Helgen den är kort, det mesta sovs ju bort....

Dagen har gått SÅ fort...Klockan är ju dock bara 15.30 nu, men endå...Känns som man sovit bort halva dagen eftersom man gick upp vid 11-tiden, hmm fast jag ska inte säga nått om man jämför med brorsan.. :O Hans lagledare ringde, men han vägrade svara (eftersom jag PRECIS väckt honom) kände mig som en tjatig mamma: Men skärp dig nu Erik, nu svarar du, hon är ju i telefonen och väntar..! ni skulle sätt hans min.. xD VA?!

Är inte på nå vidare bra humör idag heller, och som droppen som fick bägaren att rinna över skulle mamma och pappa ringa för att berätta om hur himla bra de har i Grekland samt tjata om maten, det gjorde ju saken bättre...Ärligt så börjar man sakna dem härhemma... :S Men kul för dem... 
Mamma trodde jag ljög när jag berättade hur fint väder det var här i Sverige, solen skiner, blå himmel och 16 grader: Nää nu ljuger du..? Varför skulle jag! ;D Mamma ska alltid svara lika klyschigt: Ja men jag beställde ju fint väder åt er innan vi åkte, så då är det ju inte så konstigt..? he he he.... :P very funny honey bunny....

Har nyss kommit hem från en halvtimmes promenad som jag tog i en av Å-bergas trollskogar, skönt to move a bit...and get some fresh air.. :D
Var väldigt backigt så jag märkte att jag började flåsa en hel del, tur att man var ensam i skogen..Fast jag måste erkänna att jag då och så kände mig litegranna smårädd att någon läskigt typ skulle komma, man kan ju aldrig vara säker (speciellt inte efter alla kvällar man suttit som klistrad till "Efterlyst")...Blev alltid lika skraj när mp:3n ramlade ur fickan (hur nu det gick till) hjärtat fastande i halsgropen.. :O

Så nu sitter jag här...! :D Storebror Ante kanske kommer över ikväll och joinar mig och Erik, trevligt, ska försöka övertala dem att åka till centrum och äta på pizzeria, var så längesedan, men vi får se... :D

image525

image526

image527

Några bilder från min promenad...
Och ooja blåbär fanns det gott om! Me like...!

Puss <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0