I skolan å tråkar...

Vet inte om det här funkar men vi kan ju prova.. :P EHE...Sitter här i skolan och skriver nämligen och har inget å göra. Var egentligen så att jag skulle gå på den nya kursen Djuranläggningsteknik, men jag märkte att den inte var något för mig, han babbla om en massa matte och skit, åå matte och jag är inte så goda vänner som ni kanske vet...Så innan vi skulle börja bygga någon fågelholk så sa jag till våran lärare Karl, eller vad han nu hette att jag inte ville gå på denna kurs...snacka om att det var ett stort steg att ta, kändes ju lite pinsamt, innan kursen typ har börjat så ba: JAG VILL BYTA! men måste man så måste man...Jenny försökte dock tvinga kvar mig, men utan framgång.. :P nice try Jenny man...

Så nu sitter jag här i datasalen och skriver lite, bara jag från klassen här, trååkigt....VILL SOVA..! Btw så har skolan köpt in en massa nya fräscha soffor och liknande inredning, trevligt...Så nu gäller det å vara först på de nya sofforna so now one else can take them! ;D mohaha..

Nu är klockan exakt 11.34....jaoo, lunch om typ 45 min, men annars bra..Blir Paella idag, vet inte riktigt vad det är för något, men man får ju hoppas på att det är något som smakar gott! Åååh skulle inte börjat skriva om mat, nu blev jag hungrig juue... 

Men nu ska jag hitta på nått annat, egentligen måste jag leta efter Micke, men jag pallar inte det just nu..tar det på lunchrasten istället =) Jo jag är bra på att skjuta upp saker å ting, ingen bra vana.. :S
Just nu önskar jag att någon från klassen kunde kommaå hålla mig lite sällis, sitter en massa läskiga treor här och skriver...hmm känner man sig liten nu? Jaa.. :P

Idag är det derby också...bror ska gå men inte lilla jag..ska ha derby kväll hemma istället med Emma..så jag hoppas verkligen att gnaget inte förlorar mot bajen, då blir det INTE kul för min del...Emma kommer terra mig en lång tid framöver om det skulle ske, och snälla, det har jag inte lust med. Emma din lilla pundare.. :P
Inte för att jag skulle bete mig så annorlunda :P
GO Ganget!

Men tjohopp pysar....

Kommentarer
Postat av: emma

om bajen vinner kommer ja tracka dig tills nästa säsong börjar ;) mohaha

2007-09-03 @ 14:11:38
Postat av: Gnagaren :D

Det kan du ge dig fan på att du inte kommer å göra..! :P För ni kommer ju omöjligt vinna mot gnaget, såg några bajare i gamla stan idag förresten, satt å söp, det finns nått som kallas LIV kära hammarbyare! ;P mohaha, om ganget vinner så va beredd på att bli mobbad the rest of the year! Good luck biatch! :D see ya...

2007-09-03 @ 17:11:17
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0