In da school

Nu sitter jag här, i datasal nummer 3 med Sandra G och Malin å gör absolut ingenting, vill hem, men bussjäkeln går inte förens 13.25 så jag ska snart gå... :P Fast man kanske inte ska klaga för de andra stackarna måste gå till...jaa vet inte riktigt till när, men sent är det iallafall... :O

Idag har man redovisat också, gick väl helt ok, men de andra var typ hundra gånger bättre med filmklipp å hela köret, men men... ;P Skönt å ha det överstökat iallfall... :D Slapp ta fram redovisningspottan som jag och Sandra H har som reserv ifall nått skulle hända, man vet aldrig... :P

Btw mår jag fortfarande illa av en viss person i klassens hmm..aa snuskerier, tack för upplysningen Mona och Erika...nää usch det trodde man inte! :S *Kvälvning* hehe...
Men nu måste jag nog gå så jag inte missar bussen som jag klantigt nog gjorde igår....

Skriver mer ikväll when I coming home ;P ...  
NU ska jag rusa till tunnelbanan å stå å trängas lite med folk och ha det trevligt, samtidigt som man lyssnar på en snart helt urladdad mp3... ;D låter typ lockande?

Chillabree :D


Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Men ni var ju bra på redovisningen! Klaga icke ! :D
Haha, och du..jag mår också illa fortfarande.. :S

2007-09-12 @ 17:03:48
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Joo men tack Erika :D Men ni var ju också grymt bra! tummen upp som jag brukar säga! =)Jaa usch, vet inte hur många gånger jag legat framför toaletten idag och försökt spy, men dock misslyckats..

2007-09-12 @ 19:15:10
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0