Inte den bästa dagen...men den funkar!

Varför är alltid tisdagar oftast den mest irreterande dagen av dem alla? undrar.. börjar inbilla mig att det är någon slags förbannelse över den dagen, hmm let me think...

Orkade inte gå upp imorse, ville bara ligga kvar å sooooova...! Klockan ringde, äsch tänkte jag, jag kan snooza lite till, men bara LITE, slutade med att jag somnade om, vad annars? En halvtimme...UPP OCH HOPPA! Irreterande stämning på den nedre planen av huset..Pappa: Vad ska du äta för frukost? Jag: Tror jag bara tar gröt och banan... Pappa: OK.. efter en minut: Vad sa du, du skulle ha macka va? När rensade han öronen sist frågas? :P Mamma kom hem och började pyssla med mina skor mitt i allthopa, ville ABSOLUT inte att jag skulle ha mina svarta som jag brukar: Men Anna, du kan inte ha de här, de är fortfarande alldeles blöta..ta dessa istället (håller fram mormors gamla skor) eller varför inte dessa?(ett par skit tunna tygskor som blir ÄNNU blötare) Lite tröttsamt..dessutom har man en bror som sitter och små flinar åt en vid frukost bordet och som ständigt retas med att säga: Är du sur nu? Men du behöver jue inte bli sur? :P ni förstår...

Trodde jag skulle vara ute i god tid, men nej nej, bussen försenad, milslång kö på motorvägen och dessutom snigelfart på tunnelbanan, stressa stressa...Skickade ett sms till Jenny för att kolla läget och säga att jag skulle komma försent till projekt och företagande lektionen (inte för att det gjorde nått men) Väntade LÄNGE på svar, men sen visade det sig att vi var på samma tåg så vi gjorde sällis till lektionen, nice to not be alone vid ett sånt tillfälle.. =) Småsprang hela vägen till skolan...
Precis när vi skulle gå in i den fruktade sal 6 kom precis Alex ut därifrån så jag och Jenny väntade tills han skulle gå in igen, fega som vi är... :P
Trodde jag skulle DÖ av uttråking på Projekt och företagande lektionen, vad snackar gubben om liksom? Fattar nada, jag menar han kan ju prata så man åtminstonde förstår EN mening av hans bladder... :O alla ser ut som frågetecken, men när han frågar om man förstår sägar alla: Jaaaaa .... för ingen orkar höra allt snack en gång till då skulle ju hjärnan sprängas eller nå liknande...

Sen var det matte som stod på tur (vrf all skitämnen på en å samma dag?) gick dåligt, men jag försökte koncentrera mig så gott det bara gick, gjorde typ ett tal på hela lektionen... :P bra där Anabanana...framgången är STOR...
Sen en efterlängtad lunch, typ biff med rutten potatis och svampsås, riktigt god den där såsen! =)
Och vissa påstår att jag har en bananhjärna!? Mucho gracias..grön, gul, brun eller svart? det är frågan! ;P
       image437 
Sen efter lunchen slutade jag... nice =) Satt kvar en stund i skolan och gjorde lite på redovisningen som vi ska ha imorrn ;D blir nog bra...hope so...Sen satt jag en stund med Sandra H + G, Malin och Alex.. Blev bjuden på en massa ballerina muffins som ingen typ förutom jag och Sandra gillade, I thought they tasted like heaven! :D Yummi! Ett par stackare blev till och med mosade, poor guys..såg istället ut som bajs...
image438
När rektorn kom stack jag som en avlöning, var tvungen att hinna med bussen vid Danderyd, men pga av allt ballerina ätande missade jag bussen men 1 ynka minut! :S Skit, fick byta tunnlebana och bege mig mot tekniska högskolan istället för att ta den HEMSKA roslagsbanan, fy...sprang mellan spåren med kom till slut rätt, satte mig och tåget rullade iväg...way to slow...Ingen hemsk konduktör idag! mirakel är vad det är!
Träffade AnnaPanna och Karin på vägen hem, grymt! :D glad...!

Nu sitter jag här hemma, har fördjävligt med beslutsångst, ska jag eller inte? Dessutom dissade jag två små killar som var och plingade på dörren och frågade om jag ville skänka en slant till världsnatur foden, mean girl...hittade på att mina föräldrar inte var hemma och att jag inte hade några pengar på mig (vilket dock stämmer, pank..)

Nu ska jag inte skriva mer på detta inlägg..

Pusshej

...Förrsten har jag provat en ny smakupplevelse idag, hundgodis, eller vad heter det? Frolic kanske...? Mums! (spottade ut resterna i blomkrukan i skolan) Alex bjöd.. 

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Vad sitter du å funderar på nu då Vad ska du göra, eller inte göra? :O

2007-09-11 @ 18:41:15
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha tat lungt, inget allvarligt, handlar om byte av ridgrupp bara ;P

2007-09-11 @ 19:45:37
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0