Måndag...

Jepp så var det Måndag igen, och det kan bara betyda en sak: Flams och trams...Alltid på Måndagar för då är man ju SÅ trött... :S
Projekt och företagen (kursen man inte fattar ett skit av) var som vanligt ehrm...lärorik? FATTAR INTE VAD DEN DÄR ANDERS BABBLAR OM....seriöst det börjar bli tröttsamt...idag tog han upp en massa om Coca cola...Pysarna vid mitt bord hade gett upp hoppet och satt och lyssnade på musik istället, funderar på att ta med mig min mp3 nästa gång också...
Läraren visste inte ens vad bushmeat var, han trodde tydligen att det var något som man dagligen hade på sitt middagsbord, svälj, inne på lite fel spår va? :O

Sen var det NV med Jean den snubben är iallafalll rolig: Jag menar vi svettas ju ut piss också.. xD hehe...
Hade värsta historie-timmen om hans gamla lärare som lyckades få till en hejdundrans explosion genom att blanda vatten och natrium eller vad det var....flög glassplitter åt alla håll och kanter, synd bara att läraren fick sparken...men alla vi gillar Jeans berättelser! :D
Man höll humöret och hungers suget i balans genom lite choklad som Alex och Sandra H bjöd på! :D

Efter lunchen (som typ ingen annan än jag tyckte om) var det ännu mera NV där vi fick varsin "rymdsak" att skriva fakta om, jag ville ha en "riktig" planet att skriva om, men fick nått svart jäkla hål...alla ville ha det som jag hade: Åhh fick du det svart hålet, det skulle jag också vilja ha! Fan..jag vet knappt själv vad det är.. :O Ett svart hål säger inte så mycket för mig...Fanns nog flera besvikna tror jag.. :P
Vi fick springa fram och tillbaka mellan datorsalarna för ALLA verkade vara bokade av andra klasser, jag och Malin lurade stackars Sandra G att vi var uppe på andra våningen ock läste böcker, fast vi satt på msn..?! Sandra kan knasa ihop det ibland, sött.. :P

Jag och Alex hade vårt första SERIÖSA samtal någonsin, om familjer å så..värt en applåd..! :D
Sist ut för dagen hade vi mentorstid där vi tog upp hur vi ska samla pengar till klasskassan, nu ska vi tydligen sälja våfflor på någon marknad, många som var intresserade...Meningarna är dock delade vad gäller vart vi ska åka någonstans, vissa vill till varmare länder, vissa vill till London Zoo medan andra vill paddla kanot å grejer i Norge..hmm spännande..!

Stannade kvar en stund i skolan med Sandra H, Jenny och Alex, var meningen att jag, Sandra och Jenny skulle skriva lite på våran samhällsuppgift, men mycket blev det inte..Istället passade Jenny och Alex på att dampa loss på sina USB-minnen, vi andra två har ju inte de problemen direkt.. :D

Jag och Jenny följde med de två pysarna (Alex och Sandra) till stan för att Alex skulle köpa nån tröja...
I slutänden blev det dock två tröjor, skitsnygga verkligen! :D måste tipsa brorsan.. :P hehe...Jag och Sandra passade på att sörja våra panka plånböcker, hon tittade på mig och sa: Jo du, jag vet hur det känns att inte ha några pengar...Synd om oss... :(
Sen var det meningen att Jenny skulle kolla på lite kläder, men det hela slutade med att jag helt plötsligt stod i provrummet med en hel hög av kläder upphängda på krokarna: Äsch att jag inte har några pengar, kan vara kul att prova iallafall... tänkte jag...
De andra gick runt i affären och sa: Här Anna, det här är en typisk Anabanana tröja...! Tack för hjälpen.. :S :P
Sen orkade vi inte mer, too hot in the stores...så vi pallrade oss hem, Jenny och jag till den röda delen och Sandra och Alex till den gröna..      

Hemma har man inte gjort mycket, vart ute och gått med mammsing, såg en mosad groda och ett par skrikandes fotbollskillar, härligt promenad, precis vad jag behövde!
Har också ägnat en halvtimme med att försöka få bort brorsan från datorn för att överhuvudtaget kunna skriva detta inlägg...Den PLAYERN! :P Bara för det ska jag vara elak å lägga in en bild på honom när han sitter vid datorn... :P

Men ha det bra allihopa, hörs imorrn!
Pusshej <3

image510
Mohaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0