Men bort ditt dumma virus skit...

Jaha, så hade man sett fram emot att få en tonfisksallad från Pizzeria Arena ikväll, älskar den salladen..men så blev det jue inte, mamma envisas om de där kotletterna, och grilla? varför ska man göra det när det regnar...haha typiskt våran familj, trotsa väder i ur och skur...
Och Eriks snälla kommentar enligt min tonfisk mani: Seriöst, det är kattmat...åhh det är inte till för oss att äta..

Idag har jag faktiskt vart duktig och gjort lite skolarbete, väldigt förvånad över mig själv, hur orkar jag? Vaknade btw alldeles för sent, hade ställt klockan på 9.00 men när går man upp, jomen runt 10.30 typ...inte bra, hela dagen försvinner ju..

Innan det började regna var jag ute och tog en promenad med AnnaPanna :D Vi var ute i en timme och gick, mmm mycket bra gjort! Gick förbi stallet, hagarna, Röllingbybacka, genom Hacksta spåret och förbi Spånlöt...
Plötsligt mitt på vägen hittade vi ett ensamt popcorn! :P Det måste bara vara Annas popcorn letande granne som vart i farten..han letade nämligen desperat efter popcorn i buskarna..haha klok granne...?! xD
Men under promenden planerade vi våran 18 års fest som vi bestämt att vi ska ha tillsammans, vilket tjohej det ska bli! :D Förrätt, varmrätt, efterätt, massa bus å skoj och musik you named it! Årets "Kalas"... ! :D
Sen skulle hon på bandymatch så vi tjoade Hej då.... :D Grym promenix blev det!
 
Fått mess från Emma L som i helgen vart på Liseberg, så nu är jag avis när hon sa att hon åkt Balder, den är ju FÖR JÄKLA HÄRLIG, VILL OCKSÅ!  Vill det såååå mycket....Det närmsta jag kommer en bergochdalbana jusst nu är att springa upp och ner för trappor eller åka buss nedför Stava backen... :(

Och nu regnar det så där mycket ute igen..usch vad jag hatar det här vädret, ååå på onsdag åker föräldrarna till Grekland, gaaahh vill inte bli lämnad i detta ständigt kissandes land... :S Jag och bror får sörja ihop.. :P Skönt att inte vara ensam iallafall! :D Storebror Ante kanske också tittar förbi på helgen och gör klassikern: "Brända hamburgare med knappriga pommes" haha det ser man fram emot.. :P GOTT...

Men nu gott folk ska jag inte skriva mer...

I always hold a place for you in my heart
If you think of me, if you miss me once in awhile
Then I'll return to you
I'll return and fill that space in your heart...

Fint...

image508

Utsikt från mitt fönster, det är många gånger som man stått lutat över det där fönstret med en vän och sjungit allsång på sommaren...alla förbipasserande glodde som de aldrig sett ett par glatt sjungande barn förut...Härliga minnen det där! :' ) Sommaren är kort det mesta regnar bort...!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0