Men få tyst på moppen då..

Nu har man på allvar börjat inse att hösten är här (seg jag vet).
Häromdagen när jag var ute och gick märkte jag verkligen hur det hade förändrats i skogen sen sist jag gick där, allt var så mkt "höstigare", ni vet, lerigt, små kyligt, gula löv som låg utspridda på marken, tomt med fågelkvitter....
Känner mig lite vemodig att lämna sommaren bakom sig, men vad ska man gör...Kan knappt bärga mig till nästa sommar, älskar sommaren! <3
Men som sagt, nu börjar de mörkare tiderna och oj vad jag inte längtar att vakna upp en morgon och se frosten ligga som ett täcke på gräset och se termometern visa på minusgrader...Huuh fryser av bara tanken....

image531

Jag måste också lägga in Dagens Låt också, glömde helt bort den. Shout out louds låt Impossible, fin som bara den. Dessutom är videon lite somrig, Gröna Lund, hur vackert är inte Grönan på en sommarkväll, med alla ljusen, utsikten och Åhhhh....Nej nu får jag nog sluta innan jag längtar tillbaka alltför mycket...



VACKERT VACKERT.... (Låten som håller mig vaken på bussen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0