Slå a signal please...

Telefonen ringer:

Erik: Åhh dumma telefon...
Jag: ........
Erik: Vem är det som ringer nu egentligen..?
Jag: Vet inte, det kan ju inte vara mamma eller pappa de skulle ringa på mobilen...
Erik: Mmm dåså orka...
Jag: Men ska vi inte svara?
Erik: Nej, DU får svara...jag VILL INTE...

Telefonen slutar ringa. Eriks mobil ringer istället. Han svarar:

Erik: Hej! Jaha var det du som ringde hem till oss nyss? (min storebror Andreas)..
Andreas: Ja det var det, varför svarade ni inte?
Erik: Nej men det är Anna igen, HON VILL ALDRIG svara...

Ska han säga! xD Fan va taskigt..! muffloo..

                                    image524

Bajs på att jag ALLTID ska missa Svensson Svensson...
                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0