Vill inte vara ensam...

Sitter här i skolan nu...väntar på att bussen ska gå, alltid så seg, alla andra har gått hem, men vissa´har djuränläggningsteknik eller hund..
Har fått reda på praktik platserna i vår också, jag fick Furuviksparken i Gävle, SJÄLV!! Vill inte vill inte vill inte vill inte, VILL INTE! :'( det vore ok om man hade en kompis med sig men näää, usch...
Självklart ska man börja böla så mascaran rinner, hehe typiskt mig, "Vilken jävla känslomänniska" men man blir ju ledsen, alla andra i park klassen fick vara med en kompis uten Fergie, men han vill ju fan vara själv..
5 veckor alldeles själv..nää vill inte tänka den tanken, vill också ha nån å busa med :P

Pratade med Thomas, han sa att det kanske skulle vara möjligt att jag fick byta till slottskogen med Malin och Jenny, så en liten chans finns fortfarande :P måste hoppas... Detta sa Thomas när jag frågade varför just jag fick vara själv: Jag tror att du är en sådan person som klara av det... Men han känner jue inte mig, jag är blyg som FASEN, kommer stå där och glo ned i backen...Tyckte det var en pina bara att var på ett hunddagis med Jenny i två veckor, DÅ var jag liksom asblyg, och nu ska jag vara själv i 5 veckor, halleluja...! :O
Alla sötisar i klassen var ALLDELES för snälla mot mig aaww.. <3<3<3<3<3 det är kärlek.. :D
Kan tänka mig hur djursjukvårdarna känner sig, de ska ju typ vara själva hela bunten.. :S inte kul..

Haha skulle egentligen skriva lite på samhällskunskapen men jag hade skrivit ganska mycket endå, så jag skippade det..
Nu är det helt tomt i datasalen, har tråkigt, tack å lov att man har mp3 som "sällskap", har också vart en sväng och städat skåpet så nu ni...blev riktigt cleant och fräscht, nööjd..
Ämnen vi haft idag har vart: Projekt och företagande, gubben fortsätter vara helt psycho, nu skulle vi tydligen hinna skriva 3 hela A4 papper av vårat projekt på 30 minuter, hur tänkte han där liksom? Han: Jag vill ha sex.. (menade sex papper) annars blir jag lite irreterad... xD man började fnissa lite: Nää nu får ni vara tysta, det är inget att fnissa åt... Svar JO.! :D
Sen har vi haft matte, Ylva bjöd oss på äpplen, det behövdes alla var nog lite hungriga, goa äpplen! ;D Men matten är som vanligt typ ett stort frågetecken, men det går en aning framåt trots allt... :P Fast idag blev det inte mycket gjort, satt och tyckte synd om mig själv hela lektionen pga. praktikplatserna xP

Orättvis lunch idag, vegetarianerna fick värsta taco tallriken medan vi fick någon korvgryta som endast smakade senap, och som dessutom hade som vi kallade det "fettklumpar" i sig, eller det var något annat egentligen men..snuska till det lite..

Nu ska jag avsluta, börjar bli tröttsamt, klockan är 14.15, min buss går om en timme! Hmm...varför ska jag bo uti buschen... :P "Åkersberga Platsen Utanför Civilisitionen" jepp...
Ikväll blir det väl genomgång och förhör av praktiska saker att kunna i hemmet, för mamma å pappa åker till Grekland imorrn..Tänk, det ska få BADA! Åååååh, riktigt avis...  

Pusshej från en praktikbesviken tjej... :P

image511


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0