Bad girl

Yoo, gud va dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg.. :S skärpning är vad som gäller..
Imorgon ska jag ta en sovmorgon, för tydligen är det så att man inte behöver gå på etologin, so why not sova lite extra? :P Idag har det vart en liten stressig dag för min del, mkt man skulle hinna med.. :P Gick upp tidigt imorse för att röra på mina påkar och bege mig till stallet.. :) Red ut en sväng på Love, HEMSK väder, piskande regn/snöblandat regn i ansiktet och alldeles för tunna vantar vilket gav mig frostskador på händera.. :S not funny honey.. :P En lättnad att komma tillbaka till stallet efter den mardrömsritten.. :P Skötte om och pysslade med pojken som tack fick man mocka upp skit i vattenspiltan samt bli naffsad i låren.. ;P Gick hem och kom hem till en galen polack och en nyvaken bror.. :) Typ hela eftermiddagen ägnade jag åt att plugga och lyssna på pappas prat om vårat framtids designade badrum.. :P vet inte om jag var till någon vidare hjälp med hans planer, men han kan nog sin grej.. :D

Klockan 16.30 var jag en sväng till "Frillan" mitt nya smeknamn på Friskis och Svettis yaa know.. :D Hade Kentan idag, han är grym, gillar hans pass verkligen, nästan som ett intensivpass! ;P Bra låtar och bra rörelser, sen så hade jag självklart oturen att ALLTID hamna vif fönstret ut till "korridoren" eller vad man ska säga.. ;P råkade en gång kolla bakåt när jag pumpade med armhävningar, så stod det en kille där och dregglade, gaaah inte så kul med publik men aja.. :S sen var jag lagom klantig att glömma min vattenflaska hemma, så emellan en paus kutade jag till omklädningsrummet för att sörpla vatten från kranen, alla bara glodde på mig som såg ut som en gnu som inte hittat sitt vattenhål på en månad.. :P Träffade sötungen Emma efter passet, hon skulle köra intensiv, fick ett happy face av att se henne! :D

266744-431
Cuties.. :)

image458
Yammit..

Blev trots allt en liten tjejmiddag at my place ikväll, var ju lite osäkert.. Jag, Emma och Anna, dvs. Rhodos brudarna! ;) HÄRLIGT att träffa dem! Emma blev dock lite besviken på att det var taco till middag: Jag som är inne i min prova-nya-maträtter-period.. Haha sorry honey! ;P men mums gott blev det trots att de två började asflabba åt min lilla konsumtion av köttfärsen.. :P haha! Vi satt och snackde lite tjejsnack i ca. 4 timmar, great! :) Sen vid 22.30 vandrade de hemåt.. :P Och vet ni, på onsdag ska vi betala in Rhodos resan for real, nu är det allvar! :D FASEN jag längtar tills tax free katalogen dunsar ned i brevlådan, mohaa! :P

Men nu mina vänner blir det pyttelite plugg och sängen..

Sov sött! ♥   

Kommentarer
Postat av: natta

GUD ! vad gott med tortilla. jag är jäääättehungrig :P vilka är det du ska åka till rhodos med ?

2008-04-14 @ 15:19:40
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0