Darling don't give me shit

Åhh härliga väder!
Vart ute och gått en halvtimme i skogen med mp3:en som enda sällskap, soligt och varmt, fast jag måste erkänna att det blåste en del, så lite kallt blidde det iaf, lyckades få tårar i ögonen och mittbena av "orkan" vindarna.. ;) Skogen var alldeles grön och lummig, mys, nästan så man fick lite sommar feelings och dessutom var det en massa hästhovs avtryck i marken som fick mig att längta efter en lite söt pålle att busrida i skogen med, det är wonderbart! :D Väl hemma var jag trött å tvingade bror att ta in den frysta kycklingn som vi ska ha till middagen, tänk att jag lyckades få den latmasken på benen, sucess! :D Själv glufsade jag i mig lite gröt, ni är säkert dötrötta på att höra om mitt gröt-snack, men det är gröten och jag tills döden skiljer oss åt, så'ere bara! ;) Sen märkte jag att jag under promenixen fick värsta "titta-där-är-ett-djur-noja", haha, jag trodde ALLT jag såg var djur, flygande blad uppfattade jag som fjärilar, småsten var grodor och stela pinnar som låg och skräpade på marken var ormar, hejåhåå mentalsjukhuset! ;)

266744-435
Den gröna skogen

266744-437
Aww a little hästhovs avtryck..

266744-438
Krokusar i min trädgård, härligt!

266744-436
Min kära lunch.. :)

Nej nej, nu ska jag förbereda mig mentalt för spinning/cor passet på Friskis lite senare, jag kommer troligtvis att tuppa av men jag får helt enkelt göra det till en kul grej, ni vet ta efter "Da spinning sisters" från gårdagens talangjakt 2008, haha yeah do you're thing honey.. :)

Ha en fortsatt trevlig dag vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis

haha, jaa dom var verkligen lika:D
trodde typ jag också när jag såg dom först!
gjort idag?=)

2008-04-05 @ 17:37:22
URL: http://ullisssss.blogg.se
Postat av: Evelina

Vilka härliga vårbilder!:) Blir glad bara av att se dem - för man vet hur härligt det är.

2008-04-06 @ 10:20:52
URL: http://linzo.blogg.se/?c=1207469769

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0