Datasal 1

Sitter här i datasalen och "jobbar" lite aktivt med vårat lilla projekt.. :S slutar klockan 16.40 idag, det är fan taskigt, på en Fredag!? Näää not good...fast de flesta har nog, busigt nog redan gått hem för att leva livet, men njaa jag stannar väl här och håller gruppen sällis.. ;D Vart en ganska trist dag och LÅNG! :O Svenska först, analyserade någon text om Tristan och Isolde, som man verkligen hade läst, *host*.. ;) matte, Ylva fick kämpa mycket med att få tillbaka min motivation till att försöka med alla dessa mission impossible tal och god damn it, det gick faktiskt BRA! ;D Klarade ett par tal tillsammans med Sofia, lite chockad, men jag märkte att det är kul när man kan! :) Så Ylva får "tvångs-lära" mig flera gånger! :D

MAT, jag var very healthy och sa att jag skulle ha filmjölk, men plockade på mig en massa sallad, bönor, bulgur och grejer, gott, men de andra gav mig flera kommentarer på mitt äckliga matval, bara för de frossade i pizza som endast bestod av luft och tunt lager med tomatpure.. ;) Sen kom Kamilla, jag, Malin, Erika, Rose, Sandra och Alex (nån man glömt? haha) på att drottningssylten som var till pannkakorna i själva verket var drottnings Sylvias lilla "avkomma", haha äckel päckel, men det var ruuligt! :D

Djurskydd, såg på någon HEMSK film om kamphundar...Jag blir SÅ HIMLA ARG på hur vissa människor behandlar sina djur, det är HELT SINNESSJUKT!! De använder hundarna till kamp så det nästan, eller helt enkelt dör av skadorna som blir efter och de påstår att hundarna "Vill det?" Vem fan vill hetsas till att skada någon annan och dessutom få sånna svåra skador att man själv dör..!? Nää det var hemsk, nästan så man fick tårar i ögonen och gåshud.. :( blää..Sen lite "poffelipoff" med R-experten, vi hade inte kul men det funkade, jag och Sandra G försökte väcka Malin genom att skriva "Godmorgon" och "Kuckelikuu" på hennes anteckningsblock, men hon vaknade inte.. :P haha...Sen måste jag säga att jag och Sofia fått biljetterna ner till Skåne.. ;) Känns faktiskt lite bättre, ska bli ganska kul för vi ska äta ihjäl oss på sallad har vi bestämt.. :D

Nu håller alla har inne i datasalen på att kolla upp våra djurparker på nätet, jag är avis på Sandra H och Alex får de kommer ha värsta lyxarbetstiderna på deras park, gaaahh, de kommer dega järnet där nere.. :P Kul.
Nu ska jag signa ut, SLUT! ;D

Många pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0