Duddeliduu.

En liten onödig dag i skolan..
Inte visste jag att vi hade sovmorgon och bara en lektionen!?.. :P Haha jaja gjort är gjort, var inte alls många där ska jag säga, men några sötisar som hållde mig sällskap fanns det trots allt, Jenny, Sandra G, Malin och Erika sen va're några fler där också! :D Första lektionen satt man mest på en bänk utanför datasalen och stirrade, låtsades självklart också diskutera lite "frågor" som i själva verkat typ var vad man hade gjort i helgen.. :P Andra lektionen var djurskydd, den endå som man egentligen behövde gå på, svarade på lite frågor om kamphundar, very intressant, satt som en riktig datanörd och skrev klart frågorna så snabbt att nästan tangentbordet fattade eld, höhö.. :) Kom även på att jag ska önska mig en bullterrier nästagång jag fyller år, tihiii, det är ju SÅ charmiga..fast jag måste erkänna att jga inte har speciellt bra minnen från denna ras, när jag praktiserade på Hundens Hörna fanns det nämligen en sådan liten krabat vid namn Selma..hon hade en egen vilja vill jag lova! ;P När man skulle gå promenader med henne VÄGRADE hon att gå, kunde bara helt plötsligt sätta sig ned i snön, frusa baken av sig och bara glo, typ som: Nej nu har jag fått nog! Det hela slutade man att man själv fick hjälpa till att putta fram den lilla envisa tösen, haha, roligt.  

image449
Min framtida hund..! :)

Sist hade vi SH, men vi som inte hade någonting att göra gjorde ingenting, Sandra visade mig och Jenny en sida på internet där man kan skapa sin egna träningsdagbok, hell yääh att man blev medlem där! :D måste ju ha lite koll, vett å etikett.. ;D Avslutade skoldagen med lite trevlig pajlunch, very good gummissnodd! :D jag föråt mig btw på pizza sallad.. :) Sen försökte Sandra och Jenny tvinga mig att äta MCflurry, men njaa pajen hade ju svält i magen så icke att jag fick ned någe mer.. :D De skulle sedan vidare till Bagarmossen och hänga, jag åkte raka vägen hem..fick stå och vänta på bussen i tjugo minuter, höll på att frysa ihjäl, annars bra..Hade lite sällis av Amanda som också slutat tidigt.. :D

Nu är man hemma..ska snart iväg igen, ni vet, en liten tripp to da Friskis house! :D

Puss och Kram! ♥ 


Kommentarer
Postat av: malin

åå tänker du oxå skaffa en bullterrier? :) jag med , om jag kan skiljas från cocker ..:)

2008-04-08 @ 19:54:27
URL: http://MINNIMALIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0