Ett tuggummi till tack

Sitter här i datasalen med Kamilla, Sandra H, Rose, Alex och Fredrik...Vi har nästan så precis ätit hambugare med pommes, jättegott, fast pommes fritesen var lite väl albinos och för slemmiga på något sätt, men vad gjorde det? (nu kikade Malin och Erika in här också! :D, busar som skräms och kittlas) Sen rymde vi från projektlektionen och gömde oss på toaletten, det var lite kriminellt kanske men vi hade gjort allt klart så vi såg ingen mening av att sitta i datasalen och hungra iväg, det var så våran lilla ursäkt till å fly vår kosing.. ;)

Nu har jag elektrisk hår vilket är jätteirriterande! :O Frågade Freddieboy om vax men han hade bara flux, haha, nejdå men jag får väl ta lite vatten istället.. ;) för så här kan man inte ha det, det ser ju ut som om jag har fått en elektrisk chock av ett elstängsel eller liknande.. :S blääsh.. Jusste imorse försov jag mig, thank god att pappa väckte mig, han lät inte arg på mig utan körde med våran speciella dialekt: "Neeeii men Annsingen dåååee!" Sen kom en farbror och plingade på dörren när jag endast stod i pyjamas och skulle justera något fönster i huset, kul, men han var trevlig, kollade fönstret på 5 minuter, sen stack han typ, jag fattade ingenting.. :P justerade han verkligen det där fönstret liksom? Hmm, efter att han lämnat huset hittade jag bror på toaletten (eller inte hittade men han hade låst in sig där så jag omöjlig kunde komma åt mina örhängen) stackaren hade fått magsjukan, USCH.. :( hoppas verkligen att jag håller mig frisk tills praktiken.. ;) det roliga var min brors kommentar: "Det kommer ut från båda håll" Haha lite skratt i eländet.. ;)

Idag hade vi matteprov också, fast jag var inte med, ska göra det vid ett annat tillfälle istället, slog mig till ro utanför salen vid det stora fiskakvariumet och skrev ner en liten packlista till Skåne, för på Söndag bär det ju av! :P Lite blandade känslor, ska bli spännande, men samtidigt lite jobbigt, FEM VECKOR!? Liiite to much.. :S but I will survive! ;D Kommer dock sakna alla en massa, kompisar som familj..! ♥ Nu börjar vi om en kvart och Sandra G tjatar på mig: "Är du inte klar snart, jag vill ha något att läsa!" sött :) sen ska vi på svenskan kolla på filmen "Tristan och Isolde", hoppas den är bra, annars finns risken för snark attack i bio salen.. ;)

image463
De är ju söta..

Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har jag äntligen fått något att läsa :D

2008-04-18 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0