Everybody was kung fu fighting.

Mmm, idag är man hemma..
Kände bara för det, så det fick bli så, busigt jag vet, men med tanke på att vi endå bara hade två lektioner så skadar det inte så mkt..okej vi hade ett prov men jag hade glömt ta hem papprena, såå kanske bäst om man är hemma för att få någorlunda bra resultat på det provet om biobränsle, känkraft och annat.. :S det enda jag kommer ihåg är skurts lilla sångbidrag om "Spar el".. :D men jag önskar alla pysarna lycka till..

Inte gjort så väldans mkt idag, gjort klart studien på katten, idag var hon betydligt mer aktiv: kloade sönder duken, åt upp en spindel, gav Melvin stryk, mjauade i takt med mitt vissel osv... :) så nu jäklar satsas det på ett MVG här! Eftersom man efter tre timmars stillasittande studie blir ganska trött och seg så valde jag att ta mig en uppfriskande promenad i skogen (som vanligt) men min ben hängde inte alls med på skogstigen, de var lika möra som spaghetti och det kändes verkligen som om jag gick i slowmotion.. :S så det blev ingen topp promenix direkt.. ;) Bruur min har OCKSÅ vart hemma idag, väldans tider va vi är lata, hans anledning hörde jag skulle vara ett matteprov som han inte pluggat till.. :P istället tog han hem sin lilla brat vän och skoja med.. :P Jag har faktiskt vart duktigt och dammat mitt rum, sen sprack dammsugarpåsen vid dammsugningen, men det är en annan historia.. :S så nu är mitt rum clean as hell.. :D

image428
Städa, städa stääääda!

Nu ska jag massera mig själv i axeln, för jobbigt nog känns det som om den är en meter ovanför den andra, what have I done?! måste vart när jag låg på sängen och försökte skriva en sammanställning av etologistudien, ingen bra ergonomi direkt, krampen ba frossades i armen.. :P

Tjingeling..! ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0