Farväl

Att jag alltid ska vara den som startar alla dessa gråt attacker, först i nian när mina tårar sprutade för jag skulle lämna min trygghet i grundskolan med en klass man gått med i nio år, det var tungt, fast endå en blandning av tårar och skratt...sen iDAG! Gaaahh att jag ALDRIG kan hålla mina känslor tillbaka, som ni kanske vet så ska vi ju alla ut på praktik i fem veckor, jag ska fara enda ner till Skåne, sen helt plötsligt när dagen lider mot sitt slut och man ska krama alla gullungar, säga hej då och lycka till, brister det! :O Gissa vem som startar alltihopa? Jo jag! sen lyckas jag få igång Mona, Erika och Anneli lite också. Nu får jag det hela att låta som jordens undergång eller nått, men jag kommer verkligen att sakna dem, de lyser upp ens vardag liksom, de är underbara! <3 Aww hoppas det går bra för allihopa! :D En sak som är säker är iaf att skolan inte ALLS kommer vara densamma utan våran busiga klass, alla lärare kommer bärgis att dö av deprission när vi är borta och inte livar upp stämningen! ;D Men åhh jag vill inte åka längre..men lite spännande kommer det bli förstås.. ;) Fast en grej jag har tänkt på, hur kommer jag reagera i trean när vi slutar om jag reagera såhär NU? :O herregud då kommer jag väl ligga på golvet och gråta i floder.. :P

Stannade kvar ett tag i skolan och hängde med Fredrik och Niklas, men jag insåg att jag störde dem i deras arbete så jag pallrade mig hem..när jag gick en sista sväng i skolan på fem veckor kom plötsligt en passande låt upp i mp3:en, som jag gjorde om lite.. :P ni vet låten: Av längtan till dig såhär blev min version:

I en evighet levde jag som om ni inte fanns (de fem veckorn i skåne)
I alla drömmar var ni endå nära, så underbart nära
Och jag trodde jag fann er men ni var någonannanstans

Haha vilken poet man blivit, men det var kul å omvandla texten! Kommar verkligen sakna ALLA, familj som vänner! :') På vägen hem hade jag sällis av Emil, kul att snacka lite med honom, var lääängesen! :P Så bussresan blev inte så trist som den brukar vara.. :) Ätit sallad, oerhört gott, men katterna blev avis så man var tvungen att haffsa upp lite tonfisk på skålar åt dem, är det fredag så är det! :P Nu blir det en promenad i det härliga kvällsvädret för min del!

Tjingeling..

Och sen måste jag erkänna att jag idag blev kär i James Franco som spelade Tristan i filmen vi såg på svenskan! Min framtida man? Ja tack! :P Höhö..

image464
I Like! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ååh, vi såg också tristan och Isolde på svenskan i höstas :)

2008-04-18 @ 20:41:44
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Erika !

Kommer bli tomt utan dej Ana-Banana =)

2008-04-19 @ 11:42:55
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Hehe :O jao man kmr typ dö i trean jue :O :(
men hurru! du får hade så bra!
och vi får hoppas lärarna överlever utan vår busklass ;)
hehe :P
nee, men hade bra :D

2008-04-19 @ 15:42:01
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0