Gokväller!

Sjutton sa arton när nitton blev tjugio! ;D
Love it.. nu sitter jag här med en mage som mår prima men nu är det istället halsen och näsan som är åt helsike, snart dör jag antagligen av syrebrist för för det första så känns det som om jag har en degklump i halsen och för det andra så är näsan min täppt..:S vilka tider, aja.. Blev iallfall ett Friskis pass idag, var man taggad då? Åhh nej, kändes som jag bara sprang runt som en gnu på tre ben eller nått, för gaash det kunde inte sett vackert ut.. :P sen dessa jobbiga armhävningar som fick mig att storkna, hehe but HEY i made it! Mötte upp daddy cool för att hämta bruur vid bussen, sedan åkte vi raka vägen till donken för att avnjuta lite mat..eftersom jag inte skulle få tillbaka ALLT fett som jag precis förbränt så blev det en smarrig sallad: Va? din sallad luktar JU GOTT!? Haha skulle den inte göra det eller papi? ;P Sen när vi var på väg därifrån höll vi på att krocka med en galen översittar gubbe som körde sin flashiga mercedez eller vad det nu var för "åk" han hade.. ;) In på Willys en sväng för att handla lite fika, frukt och tuggummi samt att skratta lite åt de små gourmet bananerna.. :P de ska jag ta och köpa någon dag! :P

image448

NU har jag så himla mkt på G här, terrorister på msn, nejdå det är gulliga, men jag tänkte faktiskt gå ut och ta en liten promenad right know, får se om mina luftrör vidgas litegranna iaf.. :S sen mina vänner och alla som jag känner är det de traditionella Prison Break and an english coup of te som gäller ikväll, jaråå! :D

Ha en bra kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

haha :P
så roliga e dem väl inte? xD
hehe, naee... ni kan busa bra utan mig ;)

2008-04-07 @ 20:35:05
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anonym

jobbigt att träna men det är de värt;)

2008-04-07 @ 21:04:42
Postat av: Sandra :)

Haha :P du e söt du Anna! :D
jo ni får försöka ;) hade bäst du med! ;D

2008-04-08 @ 10:03:02
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0