Ice cold

Hejååhåå! ;D
Precis ätit middag, den blev senare än väntat, var nämligen så att jag vart en sväng till Friskis efter skolan och pumpat två pass, medel gympa och cor.. :D Hade sällis av Loppis och Emmsing, mkt kul att träffa de sötisarna, de fick också varsin bamsekram av määj! :D Jag var jättetaggad på båda passen och av någon anledning blev jag alldeles GLAD och log mig igenom hela passet, inte illa! :D Alla måste väl trott: Vafan tycker hon är kul egentligen!? men jag är ju sån, skrattar åt nästan allt.. :) sen hör jag illa också:

Annika (gympaledaren): Ja idag så vikarierar jag få Ylva som är och åker skidor!
Jag (viskandes till Loppis och Emma): Va!? Vad sa hon? Sa hon att hon sitter och skiter? 

Får nog köra mig en genomrensare av mina öron ikväll.. :)
Imorse var det inte kul för mig, hade ju världens sovmorgon men jag var tvungen att gå upp klockan 6.30 endå för att ta emot några byggare som ska renovera vårat badrum..Amen det blir väl ganska chill tänkte jag, en kille kommer och tittar hur det ser ut och drar..INTE!! :O Istället ramlade det in en hel arme med byggare, typ fem pers, så står man där nyduschat och ser värre ut än värst.. :S Två av dem var dessutom polacker så jag fattade nada men jag lät dem vara och låtsades läsa tidningen i hopp om att de snart skulle lämna huset.. :P Tur att min buss gick relativt tidigt.. ;)

image455
Sånt här badrum ska're blir när allt är fixat och klart! ;D då ska jag fixa lite vatten "that moves me", så blir'e lite badning av i luften varje dag, det ser väl inte helt fel ut, bara inte grannen får syn på mig svävandes i luften.. ;) haha...

Mötte upp Erika, Malin och Sandra som jag skulle joina att äta pannkakor med! :D Och en massa smaskiga pancookies blev det, yaaammi! Fast alla fick nog kvälvningar av min kombination med pannkakor, keso, majs, svamp och bönor, men jag gill'are! :D Malin och jag upptäckte även en ny bröd sort när vi var på upptäcksfärd i brödkorgen, smaskigt med russin och allt..! :D Sen hade vi matte, inte alls kul, satt mest och lyssnade på musik och kände mig lite nere..funderar på att välja bort matte B, vi ska tydligen få den möjligheten, inget jag bangar för! Erika och jag passade på att drömma oss bort till varma länder, för när vi får tid och pengar kommer vi garanterat att FLY från skit Sverige.. :) I'm going to Parga people! Sista ämnet var svenska, emellanåt hann man skämta lite med Fredrik och Alex vid skåpen, haha rooligt, rågscones, Afrikanska släktingar, bajs och en massa fånerier.. ;D Gjorde inte alls mkt på svenskan, Jean gick igenom "some stuff", sen var det SLUT, ut och SPRING! :D

Nu har tydligen bygg killarna sabbat våran elektricitet i huset, skumt, och gjort vårat hus till ett kylskåp, eftersom de haft dörren öppen halva dagen.. :O Sitter här med kofta och raggisar, kallt.. :S Lite andra småsaker: Min mobil fungerar illa, går inte att skriva sms, KUL! Sen så känner jag inte för att leka djurvårdare i Skåne längre, vill ju vara hemma, men man får väl tänka såhär: efter de fem veckorna så är det TVÅ veckor innan SOMMARLOV! :D Yihuuu..

Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: JENNA

snygg bild.

2008-04-10 @ 23:17:18
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0