Jaha tydligen så blir det inte som man tänkt sig..

Alltså jag blir GALEN! :O Idag är det sista inlämningsdagen för etologistudien och JA jag blev klar igår kväll, men då strulade hotmail så mailet med mitt arbete kunde inte skickas iväg, äsch jag väntar tills imorgon, tänkte jag...men funkar det nu? NEJ, varför ska allt skita sig hela tiden, fan fan fan, MÅSTE ju skicka in det idag innan klockan 12.00 sen åker jag ju till tåget som ska ta mig till Skåne..ÅHHH just nu har jag lite lust att slå sönder datorn, men hmm jag måste behärska mig..

Ok det var inget längre, funkade tydligen nu, sorry för mitt lilla aggro utbrott.. :P då skulle ni sett mig igår när jag satt och svor på cykeln för att det blåste för mycket motvind, haha, verkar som om jag är inne i en period där jag retar upp mig på allt.. ;) Äsch det går nog över, måste vara artig i Skåne så de inte tror att Stockholmare är värsta horrible people.. :P Nej men jag ska väl ta och packa det sista nu, sen förhoppningsvis blir det en sista promenad i Berga-hood innan jag säger farväl på fem hela veckor, kommer bli lite av en snyftis I think.. :S Mmmmm...men nu väntar min "lilla" resväska, som btw var oväntat stor, ser ut som en mindre container version, men det ska nog gå bra om den inte lyckas fastna i dörröppningen på tåget dvs.. :P Men ni alla får ha det så bra under dessa fem veckor I'm away and wish me good luck! :D

Saknar alla redan ♥ 10 pussar från mig!

image467
Jag och Sofia i väntan på tåget... ;) haha...

Kommentarer
Postat av: natta

trevlig resa !

2008-04-21 @ 15:15:03
URL: http://nattapatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0