Klant.

Alltså nu kommer jag låta lite egotrippad men FAN va bra jag är ibland på att laga mat! :D Jag kan inte göra annat än att känna mig lite stolt när jag nöjt mumsar i mig min matlagnings "skapelse", kock-09 nästa! Ok det kanske va lite väl att ta i men.. ;) Idag blev det lax och couscous med soltorkad tomat och basilika.. :) Fast jag måste erkänna att jag gjorde en tabbe också, var nämligen så att laxen inte var riktigt tinad när jag värmde pannan för att scchteeka den, smart Anabanana, gick ju knappast att steka dessa betongfrysta bitarna till laxar, var tvungen att tina upp dem i mikron först.. :O men sen gick det, ok one more thing...jag satte på fel platta när jag skulle koka upp vattnet till couscousen..väntade och väntade, men den jädrans plattan med kastrullen på blev ALDRIG varm..började tappa tålamodet när jag plötsligt såg hur den andra plattan bredvid lös i rött..Hmm ska den se ut sådär? tänkte jag, IQ-guldfisk, sen insåg jag mitt stora misstag, jag hade satt på FEL platta, trodde ett tag att hela spisen skulle explodera men ibland har man tur.. :P

266744-425
Såhär blev resultatet..! :)

Sen har jag vart ute och gått en sväng, upptäckte även då att jag var lite IQ-befriad då jag gick iväg i skogen med endast tygskor på fossingarna, smart det var ju typ lervälling all over the place, haha, men ja ja man kan inte alltid tänka logiskt, skönt med en promenad var det iaf, och gash va gott det luktar i skogen nu när det är vår, wonderbart! :D Träffade på en kvinna som var ute och gick med sin schäfer, som vanlig trodde jag att hunden skulle attackera mig och bita i mina ben, gick hela tiden och tänkte: Ok snäll hund nu, inte attackera stackars mig, hjälplös liten flicka i skogen.. men klart att den inte gjorde, den var ju bara glad, viftade på svansen och ville leka.. :P måste verkligen bli av med dessa fobier, om man nu kan kalla det för de.. :)

Denna kväll ska man ägna åt att plugga lite och självklart bänka sig vid TV:en klockan 21.00 då Top Model drar igång.. :D Yäääy...

Ha en bra kväll, puss från mig.. ♥ 

Kommentarer
Postat av: Man och mode

ser gott ut : blev de gött? :D

2008-04-02 @ 18:57:20
URL: http://manochmode.blogg.se
Postat av: Lisa

åå vad gott det såg ut :)
Hoppas du får en trevlig kväll!,
besök gärna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 19:06:59
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0