Kom och köp blåbär.

Goddagens.
Lite kort om dagen då, jag har kollat på Rasmus, Oscar och lilla Gunnar idag, de är stjärnor alla tre, haha, söta är de också Oscar med sina dragspelstrudilutter, Gunnar med sina mesiga bortförklaringar och Rasmus med sin lilla önskedröm att få en katt som äter potäter.. :) gulligt.

266744-444
En till liten bild på min katt, men man undrar va fan han och bananen håller på med egentligen!? CENSUR!

Gick en promenad till stallet där en dressyrtävling var i full gång. Träffade även Amanda och min gamla trogna ridvännina Milla som alltid var lika skämtsam ÄVEN fast hon dragit på sig den "spanska sjukan", haha isolering för henne.. ;) nejdåå, smittrisken är liten eftersom det är en helt ny epedemi i branschen.. :P Stod där med de två i foderkammaren och babblade på om lite allt möjligt och skrattade lite, trevligt! :) Höll nästan på att glömma bort stackars Love som stod i sin omockade box med täcket på, fy skäms på mig.. :P Men sen fixade jag allt, skötte, mockade och pussade på honom.. :) älskar att pussa på hästars mular, lena och varma, mys! ;D Ok, nu låter det som om jag hånglar med hästar varje dag, men njaa en liten mildare variant kanske.. :) Fortsatte sedan min lilla promenad till Friskis, på vägen var jag mest fixerad över hur min sjal + mitt hår låg eftersom den förbannat envisa vinden blåste som aldrig förr, var bara tvungen att ge ifrån mig lite svordomar: "Asså JÄKLA VIND!" jag är en person som HATAR när det blåser..verkar som om det gör det everyday i det här landet.. :S Träffade som vanligt Emma at Friskis house, vi var ganska så taggade inför gympapasset, men USCH va våra kroppar inte ville gympa idag, haha, kändes seriöst som om jag hade tre ton betong i benen som inte ville att jag skulle hänge med alls..hela passet var bara en pina, men vi lyckades till slut kämpa oss igenom det! Nää nu orkar inte jag någe mer, jag går ut..den tanken ploppade upp i skallen ett flertal gånger under passet ska jag säga.. ;)

Buss hem, Per körde bussen, trevligt! :D Han är en glad filur..! Men bussen blev försenad eftersom det var tre killar som vägrade visa färdbevis och de vägrade dessutom kliva av, ibland undrar man vad vissa idioter har i sina hjärnor egentligen, papper el? eller nu vet jag TRÄ, TRÄHUVUDEN! :D Snackade med Per the whole trip to my station..! :D Mums med mat härhemma, couscous och tonfisk, jag gilla're! :)
Men nu ska jag ta och skriva lite mer på hemprovet..! :D

Ha en bra kväll! ♥



 

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt kisse..

2008-04-06 @ 20:57:24
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Milla

Hej du käre stall homie!
Var nyss(eller för en timme sen) uppe och natta hästarna och såg att Love är en desperat krubbitare! Eller nu snarare SKAFTbitare! han såg o krubb-bet på ett grimsakft som var knutet i hans box! det såg väldigt sött ut! :)

2008-04-06 @ 21:17:32
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se
Postat av: Milla

"SÅG OCH KRUBB-BET"! HHHHAHAHAH Han sågade inte *:| han STOG! eller hur de nu stavas Ståg?! :S

2008-04-06 @ 21:18:41
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se
Postat av: Milla

"SÅG OCH KRUBB-BET"! HHHHAHAHAH Han sågade inte *:| han STOG! eller hur de nu stavas Ståg?! :S

2008-04-06 @ 21:18:54
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se
Postat av: Milla

ojojok, jag är lite för ivrig på knappen tror ja ;)

2008-04-06 @ 21:19:34
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0