Kvällsbladder

Funderar på att vara hemma imorgon..
Känner mig inte särskilt bra, vet inte vad det är, men nått skit är det iaf..slemmig i halsen och lite frussen, blää, I hopes it get's better.. :) Vi har iofs bara två ynka lektioner imorgon, så det lär inte bli värsta katastrofen om jag sjukanmäler mig.. :P då kan jag iaf fixa klart min etologistudie imorgon, man få ju bara hoppas och be att katten min är lite mer på den "hurtiga" sidan imorgon och inte bara ligger å slaggar som hon gjorde idag.. ;) Har precis kollat klart på veckans Top Model, blev lite besviken eftersom de bara var en resume över alla veckor som vart, det enda som man fick roa sig med var att se alla bråken, haha kan vara lite skoj att se hur mkt alla överreagerar på saker å ting, hur funkar vissa egentligen? :P Mitt te och äpple gjorde iaf susen!

image427
Det är vad jag kallar "perfect skin".. :)

Och jag vet inte vad som händer med min hy!? Känns som det pluppar upp finnar överallt nuförtiden.. :S Ser ju nästintill ut som en prickikorv i fejset när man tvättar bort sminket innan läggning.. :P Ok kanske inte en fullt "mogon" prickikorv men almost.. ;) är nog bara en period jag har, brukar vara så, somlig finnar kommer och går.. :P Annars får jag väl åka hem till Erika och råna hennes magiska piller för "Fin hy"..så håll utkik because here I come! :P Sen satt jag nyss och tänkte på sommarlovet, det är faktiskt inte SÅ långt kvar..Sjukt va snabbt allt gått, man blir ju nästan mörkrädd.. :P Antal veckor:

V.14: Vanlig skolvecka
v.15: Vanlig skolvecka
v.16: Vanlig skolvecka

v.17: APU i Skåne
v.18: APU i Skåne
v.19: APU i Skåne 
v.20: APU i Skåne
v.21: APU i Skåne

v.22: Vanlig skolvecka
v.23: Går bara till Torsdag den 5 Juni, sen SOMMARLOV!

image426

Sen två veckor senare åker jag och girlsen till RHODOS! ;D Det är alltså totalt bara 10 veckor kvar till sommarlovet och bara fem av dem är vanlig skolveckor, härliga tider, kommer gå snabbare än vinden.. :) Sommarlooov gräset är så grööönt..! :D Äsch då nu är det dags för sängen, känns som om jag kommer somna gott inatt, vet ej varför just have that feeling, kommer bärgis bli raka motsatsen eftersom jag säger såhär.. :S Sen har jag lite ångest över min ekonomi, MÅSTE ha ett jobb, skit att jag måste vara så feg att fråga om'ett.. :( Ska bara jobba i stallet EN endå gång till innan sommarlovet, not good not good.. :O Ska nog ringa upp "Djurfavoriterna" och fråga om de söker extrapersonalen, ett mysigt ställe som skulle passa mig prima I think.. :D Gäller bara att ta första steget.. :O

Jaja ett senare problem, nu ska vi sova! :D

Natti Natti ♥ och så saknar jag en person väldigt mycket, tänker på dig jämt, puss på dig.. ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är också hemma o är sjuk! min syrra smittade mej med någon sjukdom som hon fick med sig från spanien.. Spanskasjukan :O

2008-04-02 @ 23:46:28
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0