Lång tid

OJ va dålig jag vart på att uppdatera min blogg, vart så mkt nu bara...
ÄR stressad och irriterad som sjutton, vet ej varför, har bara SÅ himla mycket att tänka på..Skåne resan, betalningar hit och dit, skolarbete, åå ja you named it.. :S Idag har det iaf vart en trevlig skoldag med pannkaksätningen med de två söta pannkaks-tokarna Malin och Sandra G, mums vi frossa pannkakor och jag även i svamp och bönor! :D Tänka sig att jag börjat digga mr.beans nu förtiden.. :D Haft utvecklingssamtal med Annika, hon är så snäll som bryr sig, gillar min over sensetive mentor.. :) matte sedan, jag och Sofia ringde Birgith i Skåne på rasten, en trevlig liten dam som babblade som bara den, tur att jag hörde trots skånskan.. ;) Sofia och jag ska få en liten welsh ponny att rida på, KUL! :D Matten gick som den gick..

Sofia och jag var väldigt vuxna av oss å läste tidningen hela vägen fram till tekniska där jag skulle hoppa av, rusade in en sväng på pressbyrån innan tåget, blev JÄTTESUR för det hade höjt priset på frukt till 7 kronor och jag hade bara 6 kronor som de kostade förut, bläää, my little fruit time at tha train försvann.. :( sen bel vjag irriterad för det blåste nått förjäkligt, måste ha pms eller vad är det här...kom hem till en hyper aktiv bror som inte gjorde min mindre irriterad han sjöng en massa jobbiga låtar som fick mig att banka knytnäven i bordet.. ;P haha gaash, var längesedan mitt humör var såhär sänkt.. :P Sen blev det bättre med lite te och ett besök av Emma tha man, snackade lite och kollade i gamla skolkataloger å självklart fick hon "ärva" min skvallerblaska.. :)

image462
Rhodos stad here we come!

RUSH till bussen, mot Friskis och VIDARE! ;D Träffade den adra Emma där, härligt, mitt humör blev även då snäppet bättre..! :) Gympade för Karin som hade ett nytt pass, inte så jobbigt tyckte vi, vältränade töser som vi är! :P Skjuts av papi hem, klassikerna korv med pommes, vitlökssås, sallad och en massa annat gott var framdukat på bordet där hemma :) sen måste jag meddela att Anna och Emma var hemma hos mig en sväng nu på kvällskvisten, gissa vad vi gjorde? Betalade in det sista av resa ntill Rhodos! :D:D YEAH KNOW IT'S  FOR REAL! :D vi kommer få det grymt down there! Sen snackade vi en massa wonderbaa minnen från gamla tiden, rivna kojor, mandarinskalande på nationella, skrattattackerna hela vägen hem, det "saltade" köttet, och en massa skoj.. :D sen tog vi en sorligt farväl, gruppkram, give-me-five och en MASSA gangastaah hälsningar, för nu får jag inte träffa dem på lååång tid, kommer sakna allihopa, ALLA! :(  Puss på er..

Men nu måste jag fixa lite grejer, stress, stress, stress och bror klagar på mig HELA tiden: "Anna det är MIN TUR NU!"  Suck.. :S

Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Erika som tydligen är blind(?)

YEEEEEEY, nu kan jag se dee, hallelulja moment!
Kommer sakna dej när du är borta i Danmark! :)

2008-04-18 @ 12:56:13
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnnaPanna

Ja, nu bär det äntligen av till Grekland:D längtar redan... Kommer verkligen att sakna dig med

2008-04-18 @ 17:39:04
Postat av: Anabanana :D

Mm jag längtar SÅ himla mkt.. :) kommer verkligen bli kanon! Åhh jag kommer sakna dig med.. :(

2008-04-18 @ 18:40:31
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0