Måndag

Hooola! :)
Lite kort om dagen, för jag måste plugga! :S Tog mig en sovmorgon, skööönt.. :) satt sedan vid skåpen och hängde med Kamilla, Sandra och Alex, de jobbade på väldigt seriöst och lyssnade på lite härlig musik som Trotte tydligen dissade: Tss aa det här är inte 80-tals musik direkt... Gå och lägg dig, fast I like the 80's by the way! :P Hade sedan svenska där man inte heller gjorde mkt, Jeanbanan satt tydligen inne i lärarrummet och lekte lattjo lajban, vi andra hade också trevligt med lite snack, skratt och hämtning av lunchkuponger och lilla Erika som ALLTID ska missförstå mig, SHIT vilken stor! Aldrig sett sådan stor, har bara sett små sådana.. (om häftapparaten).. :P Haha...sen till min besvikelse hade vi djurhållning i park INNAN lunchen, blää, Thomas pratade lite om APU:n, intressant..? ;) Sen var'e lunchis, jag å Alex passade på att immitera vissa "unika" personer i skolan, gaash snacka om look-a-like vi var, prickade deras gångsätt exactly! :D Tog lite "filmmjölk", eller rättare sagt sallad i filmmjölksskål.. :P Ingen trevlig aptit fick man när galna Alex lekte med maten och spådde Kamilla i filmmjölken, men heey, ALLTID kul med lite lunchunderhållning! :P Rose var självklart framme med mobil videokameran och filmade hela spektaklet.. :P mohaa...

image459
Min APU (praktik) i 2:an, Skånes djurpark och....

image460
min APU i 3:an, Sydafrika, hmm lite skillnad maybe? :P

Jag var en sväng till kuratorn idag, jag blir verkligen som hypnotiserad av att lyssna på hennes lugna röst, ganska skönt att få snacka av sig lite.. :) Åter igen till lektionen gjorde man inte mkt, Thomas fortsatte att prata vidare och svara på våra frågor...händelserik dag.. :P Mentorstid, Annika har vunnit ett bröllop, lucky her och Sandra har fått en bebis, ROLIGT! :D vi kom på att den ska heta Sandra Junior eller why not Sandra fast baklänges Ardnas! ;P Stackars unge i sånna fall.. ;) 

Var med på omprovstillfället och gjorde ett prov om energi som jag missat, gick ganska prima om jag ska vara ärlig.. :P Hade sällis av Erika sen som skulle hoppa av vid hornstull för att schteeeka i solariet.. :P Så imorgon kommer man nog undra vem den nya afrikanen är i skolan.. :P haha nejdå.. Hem en snabbis, höll på att stressa en tant till hjärtinfarkt när jag skulle betala mitt äpple på pressbyrån för mitt tåg skulle avgå om 4 minuter.. :P sen skulle hon krångla till det med växeln och grejer.. :P men det löste sig och jag fick världens motion av att kuuuuta i trappor.. :) Yeah..Men som sagt ett senare Friskis pass på kvällen, jag och papi var sedan bekväma av oss genom att beställa sallad från Saras grill, jag GILLAR'E! :D

Nu ska jag plugga och hålla lite koll på derbyt mellan gnaget och bajen, hoppas för mitt liv att gnaget vinner så man slipper mobbas till döds av Emma tha maan.. :P btw så kommer hon bärgis riva hela råsunda.. :S bror stop her! :D Sen ere Prison Break people!

Tjingeling ♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

Men klart man missförstår om du säger det sådär ;)
Föresten så eh afrikan, snarare OH har vi fått en kräfta till skolan, gulligull!
Hoppas träningen gick bra nu AnaBanana :)

2008-04-14 @ 21:52:39
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: mal

jag vill oxå!!!! fan va coolt :D

2008-04-15 @ 09:40:51
URL: http://minnimalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0