Min lilla kväll

266744-431

Tjo! Har precis kommit hem från Emma's place där även Anna befann sig, vilka sötungar! :) Vi snackade om en massa, allt från blodigt allvar till, konstiga pöjkar, Rhodos och lite annat oseriöst flams som fick följa med..Drack te, förutom Emma då som inte vet hur hennes egna tekokare funkar, remember dude: "Kitchen day with Anna and Anna..!" ;D Sen överfall hon de stackars vindruvorna, men sen samsades vi alla tre om dem.. :) great! Kollade på TV gjorde vi inte mkt, förutom ett par som gjorde bort sig i Talang 2008 och några toner från Brolle i så ska det låta. That's it. Men en härlig kväll med damerna! :D Like you guys.. Nu ska jag sova, herrejösses jag som ska upp i hyffsad tid, aja anyway.. :P

(Sen idag vid tacon råkade pappsing spilla ned hela bordet och sig själv med pepsi, mitt i allt upptorkande ringde Andreas och frågade hur man lagade hasselbacks potatis, haha vi fick aldrig mumsa maaat..men till slut så.)

Natti och Pussiluss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0