Morsning!

Jaaao, goodmorning, och vad gör man på en tidig Lördagsmorgon som denna?
JO, jag sitter här med trötta ögon och frossar i Stimorol fusion, ovanligt för er att höra att jag missbrukar tuggummi men, NU är den asken slut som man köpte igår eftermiddag, fan pinsamt.. ;) Känner mig inte i väldans form idag om man säger så, min mage envisas om att göra ont och jag har inte kunnat sova så värst mkt eftersom min näsa var igentäppt och halsen detsamma, så jag höll på att dö av syrebrist ett tag där.. :P men jag överlevde natten! Konstigt, min slemmiga hals är NU som gott som bortblåst, istället har allt slem förflyttats sig upp till näsan.. :S så nu låter man som en framavlad mops med serious problems i fejset med extra intryckt nos och rynkor alla over it.. :S trevligt. Ja ja, får väl göra som elefanten på reklamen, ta lite nässpray så "snabeln" rätas ut igen.. :)  man är inte smartare än så..

266744-432
My little drug..

Vad ska man hitta på nu, de timmar som kommer här framöver..?? JO, det blir väl lite plugg, tänkte skriva det mesta på hemprovet idag, gick ju pretty well igår så det ska nog funka primis balleriins.. :D Jusste alla i min klass kolla hit, jag har en fråga! Vet ni om man får Måndagen på sig att skriva också? Hopes that someone of yaa knows.. ;) Sen bli're lite promenader, grötfrossa, stallet, spinning and cor på Friskis.. :) sen var kvällen har att erbjuda det får vi vänta och se! :D

Nu signar jag ut...
Klart SLUT!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Godmorgon :D
jag är inte den enda som är uppe i nogorlunda tid iaf :P
hehe,
låter förskräckligt det med näsan, sj har jag ont i magen :/
men, men.. jag ska arbeta lite djurskydd jag med.. :P
orkade aldrig igår så..
och det med om man får skriva på måndag med har jag ingen aning, men det brukar väl vara så att man får lämna in det fram till 23.59..:O eller? :P

2008-04-05 @ 09:34:30
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha vi är äkta morgonmännsiskor du och jag! ;D Ajdå stackare det där med magen, två morgin pigga människor med magont.. :P haha dosen't sounds good, men vi får krya på oss själva! :D
TACK, aa jag tror så jag med, hoppas det iaf! :D annars blir det big problemas.. :P

2008-04-05 @ 09:40:31
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Haha :P jao det e vi det ;)
Jao, vi får hoppas på det :D
men du, ha en så bra helg nu! :D

2008-04-05 @ 12:58:31
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Sandra G

Ja man får måndagen på sig också :D

2008-04-05 @ 21:51:03
Postat av: Anabanana :D

Aww tack små Sandror, du vet jag! Puss på er! :D

2008-04-05 @ 22:19:02
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0