Russin is the shiet..

image421

Jag måste tillägga att dessa små skapelser räddade mitt liv ikväll! :) Tack små russin..! You make my day! Nu ska man väl försöka pallra sig till sängen om det går, imorgon, trots att jag inte har skola ska jag gå upp klockan halv sju för att spana in lillkatten som sagt, kommer säkert att somna mitt under studien men, bättre att försöka än att bara ligga å slagga till klockan 14.. ;) Men GODNATT på er alla, hoppas ni sover sött och drömmer fina drömmar. Jag har iaf bestämt om att jag ska drömma om en lååång vit sandstrand med stora gröna palmer, och mitt i detta paradis ska jag ligga i en hängmatta, lyssna på vågorna som brusar, känna solen mot huden och ha en svalkande drink och en bra bok inom räckhåll, det är vad jag kallar önskedröm! ;D

Hundra pussar ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0