Rymdraket

Precis ätit min traditionella lördags lunchis, broccolisoppa med rågscones! :D USCH jag åt alldeles för många scones, men de vart ju helt perfekta, ni vet lite lagon degiga inuti och alldeles varma så smöret smälte, mumsa mumsa.. :D Nästan pannkaksklass på dem! ;) nääästan...Hart vart upp en sväng till stallet och ridit på Love för sista gången på närmare fem veckor, sorgligt.. :( vi busade runt en sväng i skogen och självklart ska det komma en nedrans fasan som fick Love att flyga flera meter ovanför marken.. ;P Han är totalt LIVRÄDD för fasaner, kommer ihåg en gång när jag så lungt och stilla stod och betade honom, plötsligt dök en fasan upp, Love slet sig, jag hamnade på backen och han sprang sin väg med mig, en smått panikslagen skötare efter sig, det var hemskt.. :P minns verkligen hur jag tänkte: Fan, han kommer dö, han kommer DÖ! Vad ska jag göraaa!!?? men så illa var det inte, efter tre meter stannade han eftersom han hittat en ÄNNU godare grästuva.. ;) Sötnöt. Innan jag åter igen lämnade honom i hagen fick man självklart sig en "Lycka-till-naffsning" i höften, AJ! :S :P Träffade även Amanda å Milla i stallet, alltid lika duktiga på att mocka! ;) Även Gisela mötte jag, hon ville att jag skulle skicka henne ett kort från Skåne, of course! :D Många jag ska skicka kort till, oja.

image465
Var matlista under fem veckor? Haha nej nej det får inte ske.. ;)

Sen var jag och handlade lite med papi inför morgondagen, lite basföda eller vad man ska säga, alltså: Snabbnudlar 3 sorter, "pulver" carbonara, bönor på burk osv, haha en bra start iaf! :D SEN hörreni ska jag och Sofia vara riktiga mästerkockar! :) Det kan ni ge er på, hon skulle tydligen tillaga hennes specialitet någon dag, guess what? Makaronilåda! Haha, gott. Men nu mina vännr blir det nog att skriva klart min etologistudie som ska vara inskickad imorgon, almost on the finish line! :D Sen lite senare i eftermiddag, stationsgympa med Emma! :)

Bamsekram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0