Snart smäller det..

Sista inlägget på FEM HELA VECKOR! :O Så nu läggs min lilla blogg på isen ett tag...Nu på kvällskvisten har jag inte gjort särskilt mycket förutom två små cykelturer til loch från träningen, rena mardrömmen, gillar verkligen inte att cykla, dessutom hade man brors gamla skrotcykel som framhjulet nästan hoppat av på.. ;) men jag klarade mig finfint.. :D Tränade ett 90 minuters stationsgympa tillsammans med en massa andra och självklart Emma också som även "tvingat" dit sin papi.. :P var RIKTIGT jobbigt, men dt var bra eftersom jag nu kommer ha uppehåll med Friskis i fem veckor, hur kommer jag klara mig, men akta er skåningar för en joggandes Anna på era vidöppna fält! :P måste ju hålla igång för beach 08 :D Eller vad säger ni? ;) (och nu funkar inte msn längre heller, great!) Sötisfamiljen och jag valde att mumsa taco som en liten avslutningmiddag, gott, men jag åt way to much, vartvungen att bränna bort lite guacamole genom en promenix efteråt.. :P Kollat på filmen "Dreamgirls" riktigt svängig! Sen försökte bror tvinga i mig lite choklad, men näj inte för min del.. ;) jag valde att bränna tungan på te istället..

image466

Har även hunnit med att packa litegranna, men det är inte min starka sida, kom på mig själv när jag i en halvtimme legat i sängen och tänkt på annat medan väskan stod helt tom nedanför mig, så gott folk, bli inte förvånade om jag missar tåget imorrn! :P Sen snackade jag i exakt 46 minuter med Fredrik i telefon också, enligt han var det ett rekord, men jag venne.. :P trevligt iaf! Nu ska jag försöka skicka in min etologirapport, pussa på katterna och lyssna på musik, IMORGON SMÄLLER DET! :O Vill egentligen inte, men jag får göra det bästa av situationen! LÄNGTAR tills jag är tillbaka! :D

Puss på er alla vänner, OJ vad jag kommer sakna er!! :( Ring eller messa mig så blir jag GLAD! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0