Soup.

Yooo..
Min mage har faktiskt bättrat på sig, som tur är! :) och så är jag very happy right know, för jag skickade precis in mitt hemprov till Veronicaa..! :D Blev riktigt nöjd faktiskt, så nu är det bara att hålla tummarna i väntan på betyget, please give me MVG.. :) och ni vet mina fiberpannkakor som jag skulle göra blev inte av, eller erhmm..jag gjorde ju iordning smeten och allt så duktigt, men det blev liksom inga pannkakor av den, snarare ihop mosade feta plättar.. :P Gjorde EN enda sen gav jag upp, hallå tålamodet liksom? men jag åt upp den, var riktigt smaskig ju! :D Istället fick det bli broccoli soppa med klumpar i eftersom jag inte orkade vispa runt i den så länge, samt en macka.. :) Till min stor förvåning hoppade katten Moa upp bredvid mig på bordet och började, eller rättare sagt försökte, slicka i sig min soppa!? Knaskatt.. :)

266744-447

Ska försöka ge mig på ett Friskis pass ikväll också, sen ska vi äta på Mcdonalds, yihuuuu var verkligen år och dagar sen man gjorde det, looking forward to that, men det lär väl bli en sallad man anyway, sånt räknas väl kanske inte till riktigt donken mat? :P Jovisst vi säger så!

See yaa later! :D

Kommentarer
Postat av: Milla

värst va du e nyttig då! :D

2008-04-07 @ 15:38:37
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se
Postat av: Rose

Haha, först träning och sen väga jämt med Mcdonalds igen XD Det blev pannkaka av alltihop XD XD XD
Dålig humor ja har :P

2008-04-07 @ 15:58:33
URL: http://lillagris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0