Stolt.

Ja, jag kan ju inte göra annat än att känna mig lite stolt right know.. :)
Saken är den att jag gjorde mina egna rågscones till lunch idag och mumselimums va goda de blev med lite pålägg och en varm kopp broccoli/purjolök soppa på det! ;D sparade även en liten bit scones åt pappsing som också tyckte de vart delisoius, eller så kanske han bara säger det för att vara snäll, vad vet jag? Men nevermind huvudsaken är att jag lyckades! ;) Trodde det skulle bli pannkaka av allt om man ser tillbaka på mitt projekt: "Schteeka fiber-pancakes" herregud ingen trevlig historia.. :S Totalt misslyckat, men smeten, eller rättare sagt den mosade "plätten" som det blidde slank ner.. :)

266744-452
Skapelserna precis uttagna från ugnen.. :D

266744-453
Delade, färdigbredda och fyllda med pålägg, ser'e inte gått ut? ;)

Var ute och gick en sväng i plasket också, behövde det kände jag, efter allt stillasittandes i den stenhårda datastolen och plugg.. :) Ganska skönt trots att det var lervälling all over the place och megastora droppar som töade ner från träden, inte skönt att få en sådan kall, blöt droppe rinnandes nedför pannan.. :) Pappsin och jag babblade på om orättvisorna i världen och jämförde MTV cribs med en dokumentär om sjuka människor som levde i misär i Indien, konstigt det där.. :S men våra seriösa diskussioner borde tas upp i någon debatt soffa härnäst! :P Nu ska jag kila!

Simma lungt.

 

Kommentarer
Postat av: Erika !

Oh de ser goda ut de där! :D Du låter ju som rena mästerkocken med all mat du gör. När bjuder du mig på mat då? ;)

2008-04-09 @ 16:02:10
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: TooBlessed

Haha :P hoppas du haft en bra dag :)

2008-04-09 @ 19:24:12
URL: http://tooblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0