Tisdag, pallar inte med någon "fiffig" rubrik.. ;)

Tjenixens på er alla! :D
Jaha då var det tisdag då, dagen började inte alls bra om jag ska vara ärlig, jag vaknade i tid, jag hade gott om tid å fixa allt som man gör på mornarna, mumsa välling, klä på mig, raspa nötterna, blänga på en sovandes bror osv, så nu kanske ni sitter där hemma vid era datorer och undrar vad fan det var som gick snett? :P JO det var nämligen så at tdet var lite frustrerande när man haft så gott om tid på sig och sen ska bussen OCH tunnelbanan strula så man kommer försent.. :S med fem minuter bara iofs, men vi hde ju PROV! :O Brittish så inte glad ut av min sena ankomst.. :S Btw så hade vi prov i projekt och företagande, men hallå, det var snarare ett matteprov om räntor och en massa uträkningar..nej nej ingen succe men jag klarade mig igenom provet med nöd och näppe, trots att jag var lagom irriterad över att jag ALLTID  (eller oftast) pluggar på fel saker..

Projektarbete sen, inget jubel direkt, jag å Alexjandroo kollade mest på flybiljetter till Sydafrika och diskuterade Sveriges jäkla ekonomi system...shit....det där lät vuxet.. :) för en gångs skull..Right nu kom jag på att jag ska skicka in min loggbok också, not too forget.. :P Sen var det lunchis, sallad för min del och en massa mumsiga havreknäckisar och lite lek med maten som alltid.. ;) Åhh inte att glömma Malins fina "utskärning" av den försurnade majonäs såsen i mitten av hennes soppa.. :D ett riktigt konstverk i mina ögon.. :)

Sista lektionen för dagen var djurskydd, diskuterade lite om kamphundar med Felicia och Kamilla, RIKTIGA bra grejor kom vi fram till.. :) sen innan hemfärd tog jag och Alex sönder "mossippan" boken, slet den i två delar, kul. :D Väntade snällt på Fredrik, sen visade det sig att den dumungen inte skulle åka tunnelbana, han skulle pumpa muskler på SATS, fiifan så hade jag väntat på honom, tss kommer aldrig förlåta den braten.. ;) så nu är jag hemma och sitter här med en kopp te, mys, orkar inte göra annat än å slappa right know..

Men vi hörs!
Tjohopp på er alla! ♥

image461
Och idag har det vart riktigt varmt väder, kan det vara så att sommaren är på G?


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

haha :P tack för att du påminde om loggboken! :D
hade helt glömt bort det :P

2008-04-15 @ 18:07:23
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0