Tjillevippen och go kväll!

Godkväll...
Imorgon har man ingen skola då, skööönt, ibland så gillar jag min lilla "djurskola".. :) istället ska man sitta och studera lillkatten Moa i tre timmar här hemma (håller på med en etologisk studie), det ska bli great, valde henne för att hon är den av mina katter som är inne mest och jag känner verkligen inte för att springa runt ute och klättra i träd eller ligga och trycka under altanen (her favorite place).. ;P så Moa fick bli mitt lilla offer.. :)
Sen kanske (inte säkert ännu) ska jag och Emma åka in till min skola endå och luncha lite, men som sagt vi får la' se vad som händer, annars vet jag inte vad man ska hitta på.. :P

266744-381
Imorgon börjar allvaret lilla Moa.. ;)

Idag var det jag som stod för middagen, yiihuuu, alltså betyder det att JAG fick välja maträtt.. :) Då fick de andra familjemedlemmarna stå ut med wok med grönsaker, dvs. helt vegetarisk OCH dessutom ett recept från viktväktar kokboken..mohaha va elak man kan vara.. ;) men det blev gottilott, fast jag fick lite panik där ett tag när jag helt glömde bort de stackars champinjonerna som jag var tvungen att skära upp samtidigt som ingefäran och vitlöken höll på att brännas fast i wok-pannan, men det löste sig.. :) när maten i princip var klar hörde jag bror uppefrån som satt å dega vid datorn: Behöver du hjälp Anna!? haha maybe a little too late.. ;)

Träningen sen på Friskis, pumpade lite skivstång med Emma, innan var vi inne en sväng på tempo för Emma hade tydligen fått för sig att frossa lite i frukt, blev en hel del där, vindruvor, bananer och ananas, sen hennes ordinary tops som hon tydligen inte kan vara utan.. :P
Gick priiima på träningen, men jag kände av ena knäet lite, not good, men hoppas bara att det inte är något allvarligt.. :) Håll tummarna för mig! Bussen hem 20.00, träffade Therese på bussen, vi satt och snackade om lite allt möjligt, kul! :) Sen dog hennes mobil och hon skulle av.. :P
På vägen till huset såg jag grodor everywhere!! Blev tokig på dessa varelser, snacka om att jag hade blicken i gräset när jag gick över ängen, fräscht det hade varit och trampa på en, yuuuu, bara tanken får mig att rysa.. :S


image420
Watch out little Froggy.. :P

Men nu mina vänner blir det de traditionella kvälls teet! :D Mumsfillibaba! 
Ingen läggdags utan mitt te, så'ere bara! :P

Ha en mysig kväll allesammans! ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

ååh, ja skulle också vilka sitta o stirra på något djur :D låter mycket bättre en matte iaf (;

2008-04-01 @ 22:08:33
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0