Vaffö gör'u på dette viset..?

Fartfyllt kväll..
Drog till Friskis med bussen klockan 17.05 efter att man stått och nördat sig vid busshållsplatsen allt för länge då bussen var lite sen.. :) men det gjorde inget för jag var glad endå! Träffade på Emma i omklädningsrummet som undrade varför jag kom så sent.. :P hihi..vi båda var grymt taggade inför Ylvas hårt pumpande medelpass och visst fixade vi det med bravuur som vanligt! :D Jag tror jag aldrig kört järnet så mkt som jag gjorde idag, fick lite av en chock av all energi: Vart kommer den ifrån..? Inte nog med det så cyklade Emma hem och jag promenerade hem från Friskis, det var häärligt FÖRUTOM att jag förfrös ena handen ganska så rejält i den isande vinden men annars givk det bra.. :) Kom mitt uppe i spånlötsvägens områdes möte eller nått också, där stod en massa folk med anteckningsböcker i händerna medans jag med ett hår som liknade en kakaduva och med en frostskadad arm kom ut från skogen, alla undrade nog vart jag, skogsmullen numero uno kom ifrån.. ;)

image429
Don't try this at home.. ;)

Middagen idag blev någon bönsallad, very smaskig, men med en hel del starka produkter i som bla. tabasco och chili. Man märkte inte först att det var starkt utan man åt på där...men sen en kvart efteråt!! :O Herregud jag trodde att mina läppar skulle frätas bort av hetta, satt med ett kallt glas för läpparna i typ en timme innan det gick över, haha never that kind of food again.. ;) Kollat på efterlyst, det var längesen, men jag gillar å se när de sätter dit brottslingar, mohaha busted! :P Sen så är Aro en klippa genom rutan.. :)

Måste också nämna att min bror är väldigt seg..för ett tag sedan frågade han mig lite snällt:

Bror: Anna vill du ha datorn?
Jag: Jaa, jag jag kan kolla lite..
Bror: Okej, mmm, jag ska bara avsluta..

Gissa hur lång tid hans "avslut" tog, jomen sådär 45 minuter, haha själv låg jag och halvslumra i sängen, men NU så! :D Imorgon blir det inte någon rolig skoldag, slutar 16.40!? På en Fredag liksom!? Jaja, det är bara att bita ihop som man säger..det positiva är iaf att vi har en liiiten sovmorgon då lektionen i djurskydd går bort, börjar alltså 9.10.. :D sen märkte jag att Rasmus på Luffen går på TV4 Film imorgon, MÅSTE ses! ;) hehe, Friiii som en fågel, friii som en fågel.. :)

Godnatt på er alla ♥  

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

haha xD jo min syster brukade gör aås förut XP
typ snart kan du få datan.. sen får man den typ en halvtimme senare XP fast nu ahr hon egen så :P
Haha, ja den e så gullig XP altlså rasmus på luffen :P

Ha en superbra helg ;)

2008-04-04 @ 17:36:43
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0